کلوپ ویدیو

تقابل خطرناک کشتی های جنگی روسیه و آمریکا در دریای عرب + ویدئو

CC BY 2.0 / U.S. Navy/MC2 John Harris / USS Ronald Reaganتقابل خطرناک کشتی های جنگی روسیه و آمریکایی در دریای عرب + ویدئو
تقابل خطرناک کشتی های جنگی روسیه و آمریکایی در دریای عرب + ویدئو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کشتی های جنگی آمریکایی و روسی در شمال دریای عرب با یکدیگر روبرو شدند که به گفته نیروی دریایی آمریکا، احتمال برخورد در جریان این رویایی بالا بود.

به گزارش اسپوتنیک، در نوار ویدیویی این اتفاق که از سوی وزارت دفاع آمریکا "پنتاگون" منتشر شده، مشاهده می‌شود که  کشتی جنگی آمریکایی «یو.اس.اس فاراگوت» با سرعت به کشتی روسی نزدیک شده و به فاصله 180 پایی (55 متری)آن رسید، اما عمله کشتی روسی به صورت حرفه ای عمل کرده و از برخورد با کشتی آمریکایی جلوگیری کردند.

پیش از این ، وزارت دفاع روسیه خدمه کشتی جنگی آمریکایی USS Farragut را به نقض آگاهانه معیارهای بین المللی امنیت دریایی کرد. وزارت دفاع روسیه تأکید کرد: "خدمه کشتی جنگی روسیه به طور حرفه ای عمل کردند و مانورهایی را گرفتند که از برخورد با کشتی متجاوز جلوگیری کند."

 هفت ماه پیش نیز دو کشتی جنگی روسیه و آمریکا در دریای شرقی چین به یکدیگر نزدیک شدند. این اتفاق در ماه جون رخ داد و یک کشتی جنگی آمریکایی  USS Chancellorsville با کشتی جنگی روسیه به فاصله یکصد پایی (حدود 30 متری) رسید.واشنگتن با متهم ساختن روسیه در این اتفاق اعلام کرد که که کشتی جنگی آمریکا مجبور شد برای پرهیز از برخورد، مسیرش را تغییر دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала