کلوپ ویدیو

تانک 57 میلیمتری «بایکال» حاکم میدان جنگ+ویدئو

عضو شوید
تانک اتومات 57 میلیمتری «بایکال» را میتوان از فاصله دور در میدان جنگ سوق و اداره نمود و برای هرنوع جنگ درنظر گرفته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، گئورگی زاکامنیخ رئیس عمومی شرکت طراحی «بورِوستنیک» در این عرصه اظهار داشته گفت:« فعلاً این تانک اتومات آزمایشات اولیه را سپری می نماید و مرحله طراحی آن رو به پایان است».

تانک «ت -15» «آرماتا» اتومات « АУ-220М- بایکال»، در رسم و گذشت رسمی جشن پیروزی شرکت خواهد کرد. در ماه جولای سال 2019، اعلام شد که از توپ 57 میلیمتری کنترل شده از راه دور « بایکال» ممکن است برای نابودی پهپادها نیز استفاده شود.

تانک «آرماتا» جدیدترین تانک اصلی میدان نبرد قوای مسلح روسیه است که در سال 2015 از آن رونمایی شد. این تانک بر مبنای بادی زرهپوش آرماتا توسعه پیدا کرده‌است. قرار است تا پایان سال 2020 حدود 2300 دستگاه از این تانک به ارتش روسیه تحویل داده شود.

تانک آرماتا، طراحی کاملاً متفاوتی با تانک‌های قبلی روسیه و شوروی دار. حجم تانک بزرگتر است و از برج آن بدون سرنشین میباشد و سه عمله دارد که همه در قسمت پیشروی تانک می‌نشینند. به گفته صاحب نظران این تانک می‌تواند قدرت زرهی روسیه را احیا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала