کلوپ ویدیو

عروسی در جریان دو دقیقه+ویدیو

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر عروسی در چین
عروسی در چین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در چین عروسی های عاجل بدون مهمان مروج گردیده است.

اسپوتنیک به نقل از شین هوا، در جریان تکثر کرونا ویروس در چین، عروسی بدون مهمان محبوبیت پیدا کرده است.
پنجشنبه گذشته یک عروس و داماد از ولایت شاندونگ که در شرق چین موقعیت دارد، نمونه ای از یک مراسم ازدواج 'امن' را نشان دادند.

​ او در فضای باز قدم زد که این پروسه فقط دو دقیقه ادامه یافت. فقط شش نفر در این مراسم حضور داشتند: داماد ژانگ لانگ، عروس چن شیائو و والدین آنها. همه نقاب پوشیده بودند.

مراسم عروسی را پدر عروس انجام داد و مادر وی محفل را عکاسی نمود.
در جریان تکثرcoronavirus ، به همه شهروندان چین توصیه شده  که در خانه بمانند و از مکانهای اجماع مردم خودداری کنند. در چنین شرایط بسیاری از زوج ها مجبور شدند عروسی را به تعویق بیندازند. با این حال برخی مانند ژانگ لانگ و چن شیائوست تصمیم گرفتند این مراسم را در زمان تعیین شده برگزار نمایند.ژانگ لانگ می گوید: با در نظر داشت شرایط فعلی، ما مهمانان را دعوت نکردیم و ضیافت هم نداریم.' 

زوج جوان در مراسم عروسی شان در روسیه - اسپوتنیک افغانستان
رونق عروسی ها در تاریخ "زیبا" 02.02.2020

در روز عروسی، داماد ماسک پوشید و نزد عروس خود در روستای لیچا در نزدیکی چینگدائو رفت. در آنجا مطابق عنعنه شان، پرده را از روی عروس برداشت. ژانگ لنگ یادآوری شد: "عروس هم ماسک پوشیده بود ، به همین علت نمی دانستم رنگ لبسرین اش را بدانم." این عروسی دو دقیقه ای بود، میزبان به سرعت و مختصر صحبت کرد ، هردو در این جریان به بهشت ​​و زمین، پدر و مادر و یکدیگر تعظیم کردند، اما آنها حتی فرصتی برای تلفظ نذورات عروسی نیز نداشتند.
پیش از این ژانگ لانگ و چن شیائو می خواستند عروسی معمولی داشته باشند: 50 میز ضیافت، کارت 20 موتر و چهار جفت دوست داماد و عروس.
چن شیائو خانم داماد افزود: "همه چیز متفاوت از تصور ما شد. عروسی ارزان بود ، چند صد یوان. اما این مهم نیست. نکته مهم این است که او مرد مناسب برای من است."
در راه بازگشت به خانه داماد، این زن و شوهر تازه متولد شده سه بار متوقف شدند تا مامورین مؤظف صحت آنها را بررسی کنند. داوطلبان درجه حرارت داماد و عروس را اندازه گیری کرده و باری ایشان خوشبختی آرزو نمودند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала