Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

افتخار شرکت صنایع دفاعی آمریکا به بمباران افغانستان و عراق + ویدئو

CC0 / U.S. Air Force photo / افتخار شرکت صنایع دفاعی آمریکا به بمباران افغانستان وعراق
افتخار شرکت صنایع دفاعی آمریکا به بمباران افغانستان وعراق   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت صنایع دفاعی "نور تروپ گرومن" آمریکا نوار تبلیغاتی را در خصوص قابلیت های رزمی بمب افکن B-2 Spirit منتشر نمود که در آن از شرکت این بمب افکن رادار گریز در جنگ های افغانستان، عراق، صربستان و دیگر کشور یادآوری شده است.

به گزارش اسپوتنیک، شرکتNorthrop Grumman "صنایع دفاعی آمریکا" نوار ویدیویی تبلیغاتی بمب افکن رادار گریز B-2 Spirit استراتژیک را منتشر کرد.

در آغاز این نوار ویدیویی گفته می‌شود: "وقتی ایالات متحده به جنگ می رود "مانند جنگ افغانستان؛ عراق؛ صربستان و لیبی - سال های 2011 و2017"  ابتدا گروههای B-2 از  پیش می روند.

شرکت همچنین در این ویدئو ، از مأموریت رزمی 44 ساعته B-2 Spirit که در افغانستان انجام شده است به عنوان بخشی از "عملیات آزادی بلند مدت" ، که نظر به مدت زمان وقوع آن ثبت تاریخ جهان شده است، ستایش می کند.

 عملیات آزادی بلند مدت نام رسمی از طرف ایالات متحده بر روی جنگ افغانستان می‌باشد که به همراه سه عملیات کوچک نظامی دیگر زیر پرچم (جنگ بر ضد ترور (: شامل عملیات آزادی عراق (تا تاریخ 19 آگست 2010) و عملیات‌های جنگی در آفریقا و فیلیپین ادامه دارد. این عملیات دارای چندین "زیر عملیات" می‌باشد.

بمب افکن B-2 Spirit  به‌معنای شبح( بمب افکن رادارگریز چندمنظوره شرکت نورتروپ گرومن) با کمک شرکت بوئینگ است، که توانایی پرتاب جنگ ‌افزارهای هسته‌ای و متعارف را دارد. این هواپیما قابلیت حمل هشتاد بمب هوشمند 230 کیلوگرمی JDAM با سیستم جی‌پی‌اس یا 16 بمب هسته‌ای 1100 کیلوگرمی کلاس D83 را دارد.

B-2 با سوخت‌گیری اولیه بیش از 11 هزار کیلومتر را طی می‌کند و اگر سوخت‌گیری هوایی کند، می‌تواند هر نقطه ای از جهان را نابود کند. این بمب افکن در ارتفاع 50 هزار پایی به دور از چشم رادارهای دشمن می‌تواند بمب‌های زیادی را رها کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала