کلوپ ویدیو

ویدیوی ترسناک ورزش ارواح در پارک + ویدئو

© Tauseef Mustafaویدیوی ترسناک ورزش ارواح در پارک + ویدئو
ویدیوی ترسناک ورزش ارواح در پارک + ویدئو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انتشار یک نوار ویدیویی از ورزش کردن ارواح و اجنه در شبکه های اجتماعی هند مردم را به وحشت انداخته است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Daily Mail در شهر کاشیرام هند مردم محله جنسی نیمه های شب از سر و صدای که از خیابان به گوش می‌رسید از خواب پریدند. آنها متوجه شدند که یکی از دستگاه های ورزشی پارک به طور خودکار شروع به حرکت نموده بود. مردم پولیس را به محل احضار نمودند.

در ویدیو منتشر شده که توسط پلیس هند به اشتراک گذاشته شد نشان می دهد ده ها مامور پلیس در یکی از پارک های هند حاضر شدند که حرکت خودکار یکی از وسایل ورزشی داخل پارک را تماشا کنند.

از قرار معلوم ، در هنگام قرنطینه سراسری در حالی که هیچ فردی با این وسیله ورزش نمی کرد این وسیله به صورت خودکار حرکت می‌کرد و این اتفاق موجب تعجب و وحشت ماموران پلیس شد.

ماموران پلیس که برای بررسی در این پارک حضور یافته بودند در بیانیه‌ای ضمن رد ادعای ورزش ارواح اعلام کردند که استفاده از گریس اضافی موجب حرکت این وسیله ورزشی شده و ظاهرا یکی از افراد محلی برای ترساندن مردم اقدام به حرکت دادن این وسیله ورزشی و سپس تهیه ویدیو از آن کرده بود.

به گفته پلیس هند ، گریس استفاده شده موجب شده بود تا این وسیله ورزشی برای دقایقی طولانی حرکت کند و فردی که با تهیه ویدیو از حرکت این وسیله موجب وحشت و تعجب مردم و اعزام ماموران پلیس شده شد تحت پیگرد قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала