کلوپ ویدیو

اسرائیل ماهواره جاسوسی به فضا فرستاد+ ویدئو

© Sputnik / Kristina Afanasyeva /  مراجعه به بانک تصاویر اسرائیل ماهواره جاسوسی به فضا فرستاد
اسرائیل ماهواره جاسوسی به فضا فرستاد   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسرائیل اخیرا ماهواره جاسوسی جدیدی را به فضا فرستاد که بنا بر اعلام این کشور نظارت باکیفیتی را برای اطلاعات ارتش اسرائیل تأمین می‌کند.

وزارت دفاع اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد که در ساعات  اولیه بامداد روز دوشنبه (6جولای) ماهواره جاسوسی "افق 16" را برای کنترل بهتر فعالیت‌های ایران با موفقیت به فضا فرستاده است.

این ماهواره که "افق 16" نام دارد، صبح امروز از منطقه‌ای در مرکز سرزمین‌های اشغالی و به وسیله یک موشک‌ ساخت داخل "شاویت"، که قبلاً برای پرتاب دیگر ماهواره‌های اُفک مورد استفاده قرار می‌گرفت، به فضا پرتاب شد.

وزارت دفاع اسرائیل در این بیانیه خبر داد که این ماهواره با موفقیت در مدار زمین قرار گرفته و طبق برنامه انتقال داده های خود را شروع کرده است.

بر اساس این گزارش برای استفاده کامل از برنامه این ماهواره چندین آزمایش از پیش انجام گرفته است. 

این ماهواره در راستای توسعه و به دست آوردن اطلاعات و کنترل بهتر و با "ظرفیت بالا و شناسایی الکترو نوری" توسط وزارت دفاع و صنعت فضایی اسرائیل ساخته شده است. در این خبر آمده که ماهواره "افق – 16"  از یک مکان در مرکز اسرائیل به فضا پرتاب شده است. 

بنی گانتس، وزیر دفاع اسرائیل در این باره گفت: ما به تقویت و نگهداری ظرفیت‌های اسرائیل، در هر جبهه و هر مکان، ادامه می‌دهیم.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала