کلوپ ویدیو

باور کنید که موجودات فرازمینی وجود دارد+ویدیو

© Depositphotos.com / Mik38موجودات فرازمینی
موجودات فرازمینی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوفولوژیست ویدئویی از "فرود یوفو" را در دهان آتشفشان مکسیکو نشان داد که در آن گویا موجودات فرازمینی مشاهده می شود.

به گزارش اسپوتنیک، در داخل آتشفشان Popocatepetl مکسیکو، در عمق هفت کیلومتری، ممکن است پایه ای وجود داشته باشد که میتوان از آن استفاده کرد.

طبق گزارش آنلاین Esoreiter، چنین فرضیه توسط یوفولوژیست اسکات وارینگ ، در حال مطالعه فیلم از کمره های نظارتی نزدیک آتشفشان ، در 22 جنوری سال جاری مطرح شد.

در ویدئوی ارائه شده توسط "شکارچی موجوات فرازمینی" ، یک جسم پرنده ناشناس، که می تواند به 30 متر برسد، به دهانه آتشفشان فعال پرواز می کند.

اسکات وارینگ متوجه شد که در هنگام نزدیک شدن به آتشفشان Popocatepetl، یک موجود ناشناس در مقابل ابر آتشفشان مشاهده شده است ، که از نظر وی ، این فرضیه را تأیید می کند که "نیروهای کیهانی" می توانند به عمق کوه "آتشین" تا عمق زیادتر از هفت متر نفوذ کنند.

وارینگ گفت ، "ساختار" درون آتشفشان، که ظاهراً منشأ بیگانه دارد، ممکن است 2-3 هزار سال قدامت داشته باشد.

نویسنده ویدئو در مورد وجود تمدن های فرازمینی در نظرات زیر فیلم همچنین یادآوری کرد که اخیراً تعداد موارد غیر قابل توضیح در منطقه "تپه سیگار کشیدن" مکسیکو افزایش یافته است.

پیروان وارینگ در وب ادامه داده می گویند که در آسمان این منطقه، کره ها و میله های درخشان بارها ظاهر شده است ، ظاهرا در داخل آتشفشان می افتند و از آن به آسمان پرواز می کنند.

دانشمندان به نوبه خود، تصاویر نشان داده شده در این ویدئو را با مظاهر ماهیت ژئومقناطیسی مرتبط کردند که هیچ ارتباطی با وجود حیات بیگانه ندارد.

پیش از این رادیو اسپوتنیک گزارش داده بود که ساکنان Kstov از پرتوی نوری که آسمان را سوراخ می کند ترسیده اند.

و از کلیپ صوتی کوتاه زیر خواهید فهمید که چرا بشر اینقدر به زندگی در سیارات دیگر اعتقاد دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала