Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

استفاده پلیس آمریکا از اسپری فلفل علیه یک کودک + ویدئو

© AP Photo / KTNVاستفاده پلیس آمریکا از اسپری فلفل علیه یک کودک + ویدئو
استفاده پلیس آمریکا از اسپری فلفل علیه یک کودک + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
عضو شوید
نتشار یک نوار ویدیویی که در آن افسران پلیس شهر «راچستر» آمریکا ضمن برخورد خشن با یک دختر ۹ ساله به دستان او دستبند می‌زنند، خشم کاربران یوتیوب را برانگیخته است.

 به گزارش اسپوتنیک، به نقل از New York Times انتشار یک نوار ویدیویی جدید از نیروهای پلیس شهر «راچستر» در ایالت نیویورک آمریکا، یک بار دیگر وحشیگری پلیس این کشور را به نمایش گذاشت.

در این تصاویر دختر 9 ساله‌‍‌ای دیده می‌شود که پلیس راچستر آمریکا به دستان او دستبند زده و با خشونت در حال مهار او برای نشاندن وی روی چوکی عقب موتر پلیس است. در این تصاویر صدای دختر شنیده می‌شود که در حال گریه و صدا کردن پدرش است.

به گفته «آندره آندرسون» معاون رئیس پلیس راچستر، ماموران این اداره روز چهارشنبه در پاسخ به گزارش یک مشکل خانوادگی، به دستان این دختر 9 ساله دستبند و به صورت او اسپری فلفل زدند.

بنابر گزارش‌ها، افسران پلیس بعد از آن که این دختر به دستورات آن‌ها گوش نمی‌دهد و پاهایش را برای بسته شدن دروازه موتر به داخل نمی‌برد، به صورت وی اسپری فلفل می‌زنند.

آندرسون گفت این دختر بعد از این برخورد به بیمارستان عمومی راچستر منتقل و بعد آزاد شد.

«لاولی وارن» شهردار راچستر روز یکشنبه در یک کنفرانس خبری گفت: از تصاویر مشخص است که ما باید در حمایت از کودکان و خانواده‌ها کار بیشتری انجام دهیم.

رئیس پلیس راچستر هم در این کنفرانس خبری، این  اتفاق را غیرقابل‌قبول خواند. وی گفت: ما می‌ خواهیم کارهایی را که باید انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که این نوع اتفاقات تکرار نشود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала