Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

بایدن نام وزیر دفاع خود را فراموش کرد + ویدئو

© REUTERS / TOM BRENNERبایدن نام وزیر دفاع خود را به فراموش کرد
بایدن نام وزیر دفاع خود را به فراموش کرد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2021
عضو شوید
رئیس‌ جمهور 78 ساله آمریکا در جریان مراسمی در کاخ سفید، نام پنتاگون و نام وزیر دفاع خود را فراموش کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The Sun جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده روز گذشته (9مارچ) در سخنرانی خود در مراسمی که در کاخ سفید برگزار شده بود، نام پنتاگون و «لوید آستین» وزیر دفاع این کشور را فراموش کرد.

رئیس جمهور ایالات متحده در انتهای سخنرانی خود در این مراسم در حالی که تلاش می‌کرد «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا و پنتاگون را خطاب قرار دهد، دچار مشکل شد و نتوانست نام آستین و پنتاگون را به خاطر بیاورد.

رئیس‌جمهور آمریکا به جای بر زبان آوردن نام لوید آستین و همچنین پنتاگون گفت: «من می‌خواهم از ژنرال سابق تشکر کنم، کسی که آنجا (پنتاگون) را اداره می‌کند. من می‌خواهم از این موضوع اطمینان حاصل کنم که ما از وزیر به خاطر همه کارهایی که انجام داده است، قدردانی می‌کنیم».

در اوایل همین جلسه، جو بایدن که از روی teleprompter  سخنرانی می‌کرد، به نام رهبر وزارت دفاع آمریکا اشاره کرد و گفت: وزیر آستین.

قبلا هم پیش آمده بود که رئیس جمهور آمریکا در یادآوری اسامی کابینه وزرایش به مشکل بربخورد. او ماه دسامبر نتوانست به درستی اسم گزینه مورد نظرش برای وزارت سلامت و خدمات انسانی را درست تلفظ کند. بایدن در ادامه تلفظ اشتباهی از نام او ارائه کرد.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала