Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

یاد فراموشی بایدن بار دیگر آشکار شد + ویدئو

© REUTERS / Tom Brennerیاد فراموشی بایدن بار دیگر آشکار شد
یاد فراموشی بایدن بار دیگر آشکار شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده در یک کنفرانس خبری نام وزیر بهداشت و خدمات انسانی آمریکا را فراموش کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ جو بایدن، رئیس جمهور آمریكا باز هم در یک کنفرانس مطبوعاتی در سخنرانی خود نام "هاویر بسیرا"  وزیر بهداشت و خدمات انسانی کابینه  را فراموش كرد. فیلم این اتفاق  روز شنبه دهم جولای در صفحه توییتر Insider Paper  منتشر شده است.

بایدن زمانی که خواست نام او را تلفظ کند، با مشکل مواجه شد. او اول وی را هاویر باکریا خطاب کرد و سپس او را آقای سکرتر نامید

پیش ازاین در ماه مارچ امسال رئیس جمهور آمریکا قصد تشکر از وزیر دفاع کابینه خود را داشت که به دلیل کهولت سن و ناتوانی کلامی، نام لوید آستین را فراموش کرد.

رئیس جمهور آمریکا در نهایت مجبور شد از وی با عنوان «مردی که آنجا (پنتاگون) را اداره می کند» نام ببرد.

او جمله خود را این طور سرهم بندی کرد: می‌خواهم از وزیر، ژنرال اسبق، البته من همچنان او را ژنرال صدا می زنم، مردی که امور آنجا را اداره می‌کند؛ تشکر کنم.

بایدن 78 سال سن دارد و بعید می‌رسد کهولت سن به او اجازه حضور در انتخابات آآیندهتی آمریکا را بدهد. این گمانه زنی وجود دارد که «کاملا هریس» معاون وی آماده می‌شود تا در صورت تحقق چنین شرایطی، نامزدی حزب دموکرات را در 2024 به عهده بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала