Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

اشتباه عجیب بایدن در سخنرانی او در سازمان ملل + ویدئو

© REUTERS / Kevin Lamarqueاشتباه عجیب بایدن در سخنرانی او در سازمان ملل
اشتباه عجیب بایدن در سخنرانی او در سازمان ملل  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2021
عضو شوید
 رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در سخنرانی در خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، این سازمان و آمریکا را با هم به اشتباه گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از  Sky Newsجو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در تازه ترین سخنرانی خود در هفتاد و ششمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل  متحد کشورش را با این سازمان به اشتباه گرفت.

رئیس جمهور آمریکا گفت: "ایالات متحده از ارزشهای دموکراتیک، آزادی و برابری دفاع خواهد کرد. من به حقوق جهانی همه مردم اعتقاد دارم  و این اعتقاد در DNA ملت ما موجود است و مهمتر از همه، ماهیت ذاتی این سازمان- ایالات متحده است.

​به این ترتیب رهبر آمریکا هنگام صحبت از ماهیت ذاتی سازمان ملل متحد، عبارات ایالات متحده آمریکا  states (United States of America)   و سازمان ملل متحد  nations (United Nations) را با هم اشتباه گرفت.

 رئیس جمهور آمریکا مرتباً در اظهارات خود اشتباه می کند. به عنوان مثال، بایدن در جریان یکی از جلسات در مورد وضعیت افغانستان گفت که مقامات آمریکایی با رهبران طالبان (سازمان تروریستی ممنوعه در روسیه)  در کابل و همچنین هیئتی در داهو، پایتخت قطر در تماس مداوم هستند. بعداً کاخ سفید تصریح کرد که منظور رئیس جمهور آمریکا  دوحه بوده است. همچنین ، در یکی از سخنرانی های خود، لیبی و سوریه، در دیگری - عراق و ایران، در سومی - باراک اوباما و دونالد ترامپ را با هم عوضی گرفته بود.

رئیس کاخ سفید مرتبا در اظهارات خود اشتباه می کند. به عنوان مثال ، او لیبی و سوریه ، عراق و ایران ، باراک اوباما و دونالد ترامپ ، کاهش تنش و واکسیناسیون را اشتباه گرفت. او در یک جلسه نتوانست نام رهبر روسیه را برای اولین بار به درستی تلفظ کند و نخست وزیر استرالیا را "مرد طرف مقابل" نامید. "چون اسمش را فراموش کرده بود.

در جریان نشست خبری درباره تصرف قدرت در افغانستان توسط طالبان چندین اشتباه مرتکب شد.

وی پرسش روزنامه نگاری از میان حضار را فراموش کرده، نام پایتخت قطر را اشتباه گرفته و همچنین گفته است که القاعده جمهوری اسلامی را ترک کرده است.

در جریان این نشست خبری، یکی از خبرنگاران از رئیس‌جمهور آمریکا پرسید که چه ضمانت‌های امنیتی برای افرادی که وارد فرودگاه کابل می شوند وجود دارد؟ بایدن پاسخ داد که مقامات ایالات متحده با نمایندگان طالبان در کابل و پایتخت قطر، دوحه (که وی آن را "داهو" نامید)، در تماس مداوم هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала