مرکل از واکسیناسیون آسترازنکا امتناع ورزید

© AP Photo / Geert Vanden Wijngaertآنگلا مرکل
آنگلا مرکل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2021
عضو شوید
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، به طور اینترنتی تزریق واکسین آسترازنکا را لغو کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه بیلد، مرکل قرار بود روز یکشنبه 11 اپریل برای واکسیناسیون به شفاخانه برود. تاریخ ثبت فردی به نام آنگلا مرکل در این شفاخانه دقیقاً مشابه تاریخ صدراعظم آلمان - 17 جون 1954 بود. قرار بود این واکسن با آسترازنکا انجام شود. با این حال، قرار ملاقات آنلاین انجام این واکسین در این روز و تاریخ لغو شد.

مرکل: تایید واکسین کرونای روسی در اتحادیه اروپا ضروری است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2021
مرکل: تایید واکسین کرونای روسی در اتحادیه اروپا ضروری است

در این مقاله آمده است كه صدر اعظم می تواند واكیناسیون را به دلیل جلسه رهبران اتحادیه دموكرات مسیحی (CDU) و اتحادیه سوسیال مسیحی (CSU) به تعویق بیندازد.

سخنگوی دولت استفن سایبرت به نوبه خود، تأكید كرد كه مرکل هنگام واكسیناسیون شدن این موضوع را به مردم اطلاع خواهد داد.

پیش از این در خبرها آمده بود که  آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان گفت: استفاده از واکسین "اسپوتنیک وی" در اتحادیه اروپا ملزم تأیید آژانس ادویه اروپا است. اگر اتحادیه اروپا آن را سفارش ندهد، آلمان این کار را به تنهایی انجام می دهد.

صدراعظم آلمان در پاسخ به این سوال که امکان خرید واکسین "اسپوتنیک وی" توسط آلمان وجود دارد، گفت: ما باید از تمام واکسین‌های که توسط آژانس دواسازی اروپا تایید می‌ شوند در داخل اتحادیه اروپا استفاده کنیم. من می‌توانم سفارش اروپایی انجام بدهم. اگر چنین سفارش انجام نشد که من هنوز نشانه ‌ای آن نمی‌بینیم، پس ما باید خودما دست به کار شویم. این امکان وجود دارد و ما این کار را انجام خواهیم داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала