Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تایسون: در رینگ یک نابودگر بودم، اما حالا هیچ‌چیز نیستم

© Sputnik / Павел Лисицын /  مراجعه به بانک تصاویر مایک تایسون
مایک تایسون - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مایک تایسون، قهرمان پیشین بوکس سنگین وزن جهان گفت می‌گوید که او در رینگ بوکس، یک نابودگر تمام عیار بودم و همه از من می‌ترسیدند اما پس از بازنشستگی هیچ چیز نیستم.

به گزارش اسپوتنیک، قهرمان پیشین بوکس سنگین وزن جهان در یک برنامه رادیویی به همراه اسطوره دوران حرفه‌ای خود و قهرمان 5 وزن مختلف بوکس حرفه‌ای جهان، «شوگر ری لئونارد» حاضر شد و و حرف هایی زد که از «مایک آهنی» بعید بود.

Former boxer Mike Tyson (File) - اسپوتنیک افغانستان
افتتاح باشگاه بوکس مایک تایسون در مسکو!

 تایسون 53 ساله که دوران حرفه‌ای و زندگی پر فراز و نشیبی را سپری کرده در این گفتگو اظهار داشت:«من هنر مبارزه را بلدم، من هنر جنگیدن را می‌دانم و این همه چیزی است که من در طول عمرم مطالعه کردم. به همین خاطر است که من اینقدر ترسناک هستم».

مایک آهنی در حالی که اشک از چشمانش جاری شده بود، گفت:«من در رینگ بوکس، یک نابودگر تمام عیار بودم و همه از من می ترسیدند ولی بعد از بازنشستگی، هیچ چیز نیستم. روزهای خوب و پرشکوه من سپری شده و حالا کاملاً خالی هستم. در حال حاضر تلاش می‌کنم فروتنی را یاد بگیرم».

تایسون در طول دوران حرفه ای خود 58 مبارزه انجام داد که در 50 مورد برنده شد. او 44 بار حریفان خود را با ناک اوت شکست داد.  او در مقطعی به دلیل آزار و اذیت جنسی به 6 سال زندان محکوم شد که پس از آزادی اعلام کرد مسلمان شده و نام «ملک عبدالعزیز» را برای خود انتخاب کرد.  تایسون در دوران فعالیت ورزشی خود بیش از 300 میلیون دلار درآمد کسب کرد ولی مجله فوربس دارایی او را در سال 2016 حدود یک میلیون دالر اعلام کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала