Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد اغواکنندۀ منچسترسیتی به مهاجم تاتنهام

© REUTERS / JOHN SIBLEYSoccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - England v Germany - Wembley Stadium, London, Britain - June 29, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match
Soccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - England v Germany - Wembley Stadium, London, Britain - June 29, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2021
عضو شوید
مهاجم 28 ساله و انگلیسی باشگاه تاتنهام مدت ها است که مورد توجه منچسترسیتی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچسترسیتی در آخرین مورد جک گریلیش را به عنوان گران ترین خرید تاریخ لیگ برتر انگلیس از استون ویلا به خدمت گرفت.

Soccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - England v Germany - Wembley Stadium, London, Britain - June 29, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
کین آماده تقابل با سیتی

طبق آخرین گزارش‌، اکنون گفته می شود که سران باشگاه انگلیسی برای خرید هری کین هم بسیار جدی است و تلاش دارند تا با ارائه پیشنهاد های مالی چشمگیر، مالکان تاتنهام را برای فروش این ستاره انگلیسی اغوا کند.

در همین حال، فابیو رومانو، خبرنگار مطرح اسکای گزارش داده در صورتی که سران تاتنهان موضع خود را در رابطه با فروش این مهاجم انگلیسی تغییر دهند، سیتیزن ها با ارائه پیشنهادی به ارزش 150 میلیون یورو، او را به خدمت خواهند گرفت.

در حال حاضر، تنها مشکلی که برای منچسترسیتی در راه خرید هری کین وجود دارد، دنیل لوی مالک تاتنهام است که اجازه خروج به هری کین را نمی دهد و هر طور که شده می خواهد او را در تاتنهام نگه دارد. در اصل باشگاه تاتنهام این سیاست را در پیش گرفته که هری کین را به تیم های رقیبی که در لیگ برتر انگلیس دارد، نفروشد.

تاتنهام هنوز پیشنهاد جدیدی برای فروش کین دریافت نکرده است و سران این باشگاه همچنان تمایلی به از دست دادن مهاجم 28 ساله خود ندارند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала