Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رویای جوکوویچ بر باد رفت؛ مدودف فاتح تنیس اوپن آمریکا شد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر دنیل مددوف
دنیل مددوف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2021
عضو شوید
دنیل مدودف در فینال مسابقات تنیس اوپن آمریکا نواک جوکوویچ را شکست داد و فاتح این رقابت‌ها شد.

به گزارش اسپوتنیک، دنیل مدودف مرد شماره دو تنیس جهان در دیدار پایانی مسابقات اوپن آمریکا دست به کاری غیرممکن زد و نواک جوکوویچ را مغلوب کرد.

مددوف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
تنیس یو‌اس‌اوپن؛ مددوف با شکست حریف امریکایی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد

تنیس‌باز روس در این مسابقه نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و توانست حریف نامدار خود را در سه ست متوالی با نتایج مشابه 6 - 4 مغلوب کند.

مدودف که در دو فینال قبلی خود ناکام مانده بود با شکست نوله به اولین گرند اسلم خود رسید و انتقام شکست ملبورن را از حریف صرب گرفت.

این بازیکن 25 ساله اولین تنیس‌باز روس است که بعد از مارات سافین در سال 2005 قهرمان یک گرند اسلم می‌شود.‌ او هم‌چنین بعد از یوگنی کافلنیکوف و مارات سافین سومین تنیس‌باز مرد روس است که قهرمان گرند اسلم می‌شود.

از آن طرف، جوکوویچ که به دنبال فتح چهارمین گرند اسلم متوالی خود و ثبت رکوردی تاریخی بود در آخرین گام ناکام ماند. او در صورت قهرمانی به 21ـمین گرند اسلم خود می‌رسید و برای اولین از فدرر و نادال عبور می‌کرد.

به این ترتیب، رکورد قهرمانی در گرند اسلم‌ها که بصورت مشترک در اختیار این ‌سه اسطوره دنیای تنیس است فعلاً روی عدد 20 باقی ماند و حال باید منتظر ماند و دید که در سال 2022 رقابت‌ آن‌ها چگونه پیش خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала