Sputnik سایت را به زبان دری گشوده است

© Sputnik / Alexey Filippovسایت دری خبرگزاری سپوتنیک
سایت دری خبرگزاری سپوتنیک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسکو، ۶ اپریل، دفتر مطبوعاتی Sputnik – اژانس خبری مولتی میدیایی Sputnik راجع به فعال ساختن پارتل اطلاعاتی به زبان دری خبر داد.

منبع نو که به ادرس dari.sputniknews.com قابل دسترسی می باشد، باید تمام تنوع نظرات در باره مسایل مهم ارایه کند. برای استفاده کنندگان پارتل نو منابع خبری همچنان در چارچوب رادیوی انتیرنیتی نیز قابل دسترسی خواهد بود. سایت Sputnik، با منعکس ساختن منظره جهان چند قطبی برای استفاده کنندگان در نظر گرفته شده که به مقایسه نقطه نظرات زیادی الترناتیف علاقمندی داشته باشند. پارتل به زبان دری را ردیف منابع اطلاعاتی Sputnik تکمیل خواهد کرد که همین اکنون به زبان های انگلیسی، فرانسوی، صربی، پرتگالی، عربی، هندی، پولندی، ایتالوی، چکی، ویتنامی، جاپانی، کوریایی، فارسی، اردو، المانی، اسپانوی، چینایی، ترکی، قرغزی و ابخازی نشرات مینمایند.

Sputnik  - وسیله معاصر اطلاعات جمعی است که از رسانه های دیگر، در قدم اول، نسبت انتخاب موضوعات، سمت گیری و درک جهان، فرق میشود. این مطلب را مارگریته سیمانیان مدیر مسوول عمومی آژانس بین المللی اطلاعاتی «روسیه امروز» ضمن تبصره بر کار اژانس خبری Sputnik اظهار داشت.

کیفیت اطلاعات که در سایت dari.sputniknews.com بصورت ۲۴ ساعت در هفته منتشر میگردند، به مثابه مهارت عالی مسلکی ژورنالیستان ان و همچنان استفاده از چارچوب های مولتی میدیایی تعیین میشود. سایت به خوانندگان محتوای متنوع: معلومات گرافیکی، ویدیو،، فوتوراپورتاژها، نشرات ان لاین — از طریق امواج و رای گیری انتیرنیتی، عرضه میکند. Sputnik برعلاوه اخبار اوپراتیفی به شنوندگان و خوانندگان خود مطالب تحلیلی، مصاحبه های اختصاصی و ارزیابی های کارشناسان تقدیم میدارد.

Sputnik — آژانس خبری و رادیو با دفتر های اطلاعاتی مولتی میدیایی در ده ها کشور می باشد. در Sputnik سایت ها، نشرات موجی و عددی رادیویی، ضمیمه های موبایل و صفحات در شبکه های اجتماعی شامل می باشند. برای مشترکین نوار خبری Sputnik بصورت ۲۴ ساعته به زبان های انگلیسی، عربی، اسپانوی و چینایی منتشر میشود.

مارگاریتا سیمونیان، سردبیر خبرگزاری "اسپوتنیک" ضمن تفسیر کار این خبرگزاری خاطرنشان می سازد "سپوتنیک" یک رسانه گروهی امروزی است که فرق آن با دیگر رسانه ها در درجه اول از لحاظ چگونگی انتخاب موضوعات، مطالب و درک جهان است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала