ویکتوریا نولاند دستیار وزیر خارجه امریکا به کییف «موافقت نامه در باره دنبس» اورده

© Vadim Ghirdaویکتوریا نولاند
ویکتوریا نولاند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ابتکار نولاند در باره دنبس

ویکتوریا نولاند دستیار وزیر خارجه امریکا به کییف «موافقت نامه در باره دنبس» اورده که برای مقامات اوکراین به پرابلم واقعی مبدل خواهد گشت. در این باره وادیم کاراسیوف سیاست دان کییف و مدیر انستیتوت ستراتیژی جهانی در مصاحبه با روزنامه «ویستی» اعلام داشته است.

به عقیده سیاست دان، صحبت بر سر اجرای اشکار ان مواد توافقات مینسک مطرح می باشد که در انها راجع به دادن خودمختاری حقیقی به دنبس تذکر رفته است. او گفت که چنین چرخش شدید نسبت به دنبس به پرابلم برای رئیس جمهور پیتر پوروشینکو مبدل خواهد گشت.

کاراسیوف اعلام داشت: " تغییر سمتگیری تمام بازیگران جهانی در جهت حل صلح امیز مساله اوکراین، مساله راجع به بحران در تمام مودل کنونی مقامات کییف مطرح می سازد. این مودل که هنگام عملیات ضد تروریستی تشکل یافته بود، بیش از این پاسخگوی روحیه اکثریت جامعه و روحیه که در سیاست جهانی مسلط است، نمی باشد.

به عقیده سیاست دان، توافقات نو میتواند باعث انتخابات مجدد شورای عالی گردند. او افزود: " رئیس جمهور به انتخابات مجدد نیاز دارد، به خاطریکه برای صلح پارلمان نو ضروت است. همین اکنون او چاره دیگر ندارد، چون او در بین چکش متحدین غربی و سندان ایتلاف قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала