وزارت خارجه روسیه: در بازداشت مسولین فیفا, امریکا غیر قانونی عمل نموده است

© Sputnik / Alexander Wilf /  مراجعه به بانک تصاویر فیفا
فیفا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جف راتکی نماینده وزارت خارجه امریکا اظهار داشته است که مقامات امریکا مدلل و با اسناد درخواست بازداشت مظنونین فیفا را نموده است

راکتی طی کنفرانس مطبوعاتی گفت: "اگر شما اظهارات وزیرعدلیه امریکا را مطالعه نماید، در آن مشاهده خواهی کرد که به اساس چه درخواست بازداشت مظنونین تهیه گردیده است. برعلاوه، در آن روشن توضیح داده شده که این مساله چه ربط با امریکا دارد.

الکساندر لوکاشیویچ نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه در این ارتباط اظهار داشته است: بازداشت یک تعداد از رهبران فیفا در سویس که طبق قرار محکمه امریکا صورت گرفت، سوالات زیاد را نزد مسکو بوجود آورده است.

به گفته وی: "گروپ از نمایندگان بلند رتبه کشور های مختلف در فیفا، بدون توضیحات تقریباً در 50  جرم فساد مالی متهم شده اند". " یاداور میشوم که عمل غیر قانونی در عملی نمودن قانون امریکا در خارج از قلمرو این کشور می باشد"." ما به این عقیده هستیم که این اقدام به هیچ شکل نمی تواند سازمان بین المللی فوتبال را تحت فشار قرار دهد  و در اتخاذ تصامیم آن بشمول بررسی کادر ها تاثیر داشته باشد.

وزارت عدلیه سویس خبر داده است که تحریک دوسیه جزائی با انتخاب روسیه و قطربرای برگذاری مسابقات جهانی فوتبال سال 2018 و 2022 ارتباط دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала