در آژانس "روسیه امروز" جوایز کانکور اندری ستیپان عطا گردید

© Sputnik / Александар Натрускин /  مراجعه به بانک تصاویر دمتری کیسیلوف رئیس آژانس "روسیه امروز"
دمتری کیسیلوف رئیس آژانس روسیه امروز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مراسم اعطا جوایز را دمتری کیسیلوف رئیس عمومی "روسیه امروز" افتتاح نموده از شرکت کنندگان کانکور که در تقریباً 5000 اثر از 54 کشور جهان، بشمول روسیه، کشور های اروپا, امریکائی جنوبی و شمالی، افریقا، شرق نزدیک, هند و آسیای جنوب-شرق ابراز سپاس نمود.

نام اشخاص که در کانکور فوتو ژورنالیستی "اندری ستیپان" برنده گردیده اند, معلوم شده است. مراسم عطا جوایز در مرکز مطبوعاتی بین المللی مولتی مدیا آژانس برگزار شد. کانکور را که آژانس "روسیه امروز" سازماندهی نمود، تحت نظارت کمسیون امور یونسکو فدراسیون روسیه صورت گرفت که یگانه میدان بین المللی برای عکاسان جوان میباشد. جایزه مقام اول در حدود 1000$، مقام دوم در حدود 700$. جایزه مقام سوم به ارزش 500$ میباشد.

یرکوتسکا الینه انوسووا دختر جوان عکاس با فوتو تحت عنوان "اداره" به جایزه گران پری 10000$ نایل آمد.

کانکور متشکل از دو مرحله — جابجا نمودن آثار فوتو در سایت stenincontest.ru و رائ دهی هیت داوران در 4 بخش کانکور: "اخبار مهم"،"پرابلم جهان معاصر"،"سپورت"و"زندگی روزمره" بود. دیپلوم مقام اول، دوم و سوم به برندگان فرانسه، آلمان، ایتالیا، پرتگال, سلاویا، پیرو، چین، سوریه, ایران, اسرائیل و روسیه عطا گردید. مقام اول در بخش های اساسی کانکور به کورینتین فولیرن (فرانسه) با عکس "زندگی مهاجرین افریقائی شمالی" و به کریسینا براژینکووا (روسیه) با اثر در مورد مادران. در بخش "پرابلم معاصر"; السکی لوشیلوف با اثرتحت عنوان "سیر علمی در موزیم", و والینا انوسووا اتباع روسیه, تحت عنوان "اداره"، در بخش"امور روزمره"، کریستینا براژانسووا (روسیه) با اثر به نام "تمرینات" و عادل پازیار(ایران) با فوتو تحت نام "مانند ماهی" در بخش سپورت، عکاس سوریای با یک عکس در ارتباط "سرباز قوای مدنی جسد طفل شهید را انتقال میدهد" و یوناس ورش با عکس های به نام"شب خشمگین-جنبش شورشی در کولمبیا" در بخش "اخبار مهم" به جوایز نایل آمدند.

یازده تن برندگان روسیی, بنگلادیشی، چینی و اسپانیوی به جوایز خاص نایل آمدند.

آثار برندگان کانکور را میتوان در سایت stenincontest.ru مشاهد کرد. عکس های برندگان نمایشگاه و همچنان فوقو های اندری ستیپان را که حین اجرای وظیفه در اوگست 2014 در جنوب شرق اوکراین کشته شد, میتوانید در خزان سال2015 در یکی از نمایشگاه های مسکو تماشا خواهید کرد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала