چین و هند به خریداری تانک ارماتا علاقمندی دارند

© Sputnik / Wadim Sawitski /  مراجعه به بانک تصاویر تانک ارمات
تانک ارمات - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
علاقمندی چین و هند به خریداری تسلیحات جدید روسیه

چین هند و کشورهای اسیای جنوب — شرقی با طرح های نو روسیه در عرصه تسلیحات، قبل از همه تانک و زرهپوش های پیاده بر پلتفورم «ارماتا» علاقمند می باشند. این مطلب را ولادیمر کوژین دستیار رئیس جمهور روسیه اعلام داشته است. او اطمینان داد که اولتر از همه اردوی روسیه تخنیک نو را دریافت خواهد کرد. در عین حال کارشناسان وریانت فروش سریع تسلیحات به خارج پیشنهاد میکنند.

ولادیمیر کوژین دستیار رئیس جمهور روسیه در باره همکاری نظامی — تخنیکی خبر داد که بعد از رسم گذشت به مناسبت هفتادمین سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی شرکای دایمی روسیه در عرصه نظامی به تسلیحات نو دلچسپی شان را اطهار داشتند.

روزنامه «ایزویستیا» به نقل از کوژین خبر داد: "دلچسپی نشان داده شده، تخنیک نو و گرانبها است. تا اندازه زیادی این شرکای عنعنوی ما — هند، چین و کشورهای جنوب — شرق استای می باشد". او افزود که خریداران بالقوه قبل از همه به ماشین محاربوی پیاده و تانک بر پلتفورم «ارماتا» اظهار علاقمندی نموده اند.

قابل یاداوری است که در روز پیروزی سال ۲۰۱۵ مراسم رسم گذشت قطار میکانیزه در میدان سرخ صورت گرفت که در ان جدیدترین نمونه های تخنکی نظامی از قبیل زرهپوش پیاده «بومیرنگ»، ماشین محاربوی پیاده «کورگانیتز»، زرهپوش «تروی اومف»، تانک و ماشین محاربوی سنگین پیاده بر پایه پلتفورم «ارماتا» شامل بودند.

تانک Т-14 بر پایه پلتفورم «ارماتا» در دورنما توسط سیستم ریموت کنترول تجهیز خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала