داد و ستد کالا با جزر و مد سیاسی

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر oil derricks
oil derricks - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تحویل نفت از ایران به روسیه به طورکل پروژه اقتصادی نیست ،زیرا سود اور نمیباشد

تحویل نفت از ایران به روسیه به طورکل پروژه اقتصادی نیست ،زیرا سود اور نمیباشد. درین باره روزنامه کمیرسانت به نقل از منبع از حکومت روسیه در روز سه شنبه خبرداده است.
طبق معلومات این نشریه ، هدف ایران ازین معامله ،ان است تا به شریک شدن با روسیه جایگاه خود را در بازار متوازن بسازد.منوچهرتکین کارشناس مستقل نفت و انرژی که در لندن زندگی مینماید با کمیرسانت دیگاه مشابه دارد. بخش فارسی رادیو اسپوتنیک درین زمینه خواستار تبصره از منوچهر تکین گردید. وی گفت:

سرگی ریابکوف معاون وزارت خارجه در ماه اپریل گفت که، روسیه تحویل محصولات خود را به ایران در چوکات " تبادله نفت در مقابل کالا " اغاز کرده است. تبادله در مقابل نفت خام ایران صورت میگرید، و ما به ان ها بعضی از انواع محصولات معین را تحویل میدهیم.
به تاریخ 8 جون دستیارریس اداره نظارت بر محصولات زراعتی روسیه الکسی الکسینکو تایید نمود، که روسیه از اغاز سال برای ایران 100 هزار تن غله تحویل داده است. زمان نشان خواهد داد که ، ایا روسیه به تحویل حبوبات به ایران اکتفا خواهد کرد. چیزیکه حالا روشن است مسکو کوشش می نماید از کشور های غربی پیشی گرفته، و قبل ازین که تحریمات بالای ایران قطع شود ، داخل بازار ایران گردد

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала