یک سوم مردم روسیه عقیده دارند که روسیه باید مساعی خود را با غرب در مبارزه با داعش متحد سازد

© Flickr / Roger H. Gounیک سوم مردم روسیه عقیده دارند که روسیه باید مساعی خود را با غرب در مبارزه با داعش متحد سازد
یک سوم مردم روسیه عقیده دارند که روسیه باید مساعی خود را با غرب در مبارزه با داعش متحد سازد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نظرسنجی راجع به مبارزه با داعش

روسیه باید یکجا با کشورهای غربی با گروه تروریستی «دولت اسلامی» (داعش) مبارزه نماید، این نظر را ۲۸ فیصد مردم اظهار داشته که در نظرسنجی بنیاد «اذهان عامه» شرکت ورزیده اند.

در حال حاضر داعش یکی از تهدیدها عمده برای امنیت جهانی محسوب میشود تروریستان طی سه سال توانسته اراضی وسیع در خاک عراق و سوریه را تصرف نمایند. طبق معلومات موجود، تعداد افراد مسلح این سازمان افراطی از ۵۰ تا ۲۰۰ هزار نفر تخمین زده میشوند.

به اساس معلومات نظرسنجی که در روز جمعه منتشر شده، ۶۲ فیصد نظردهندگان راجع به فعالیت داعش اگاهی دارندُ اما ۳۴ فیصد گفته که برای اولین بار راجع به این سازمان میشوند. در جریان نظرسنجی مشابه که در ماه سپتمبر سال ۲۰۱۴ انجام شده بود، ۳۹ فیصد اعلام داشته بودند که راجع به داعش خبر دارند و یا چیزی راجع به ان شنیده اند، اما ۵۴ فیصد گفته بودند که این نام را برای اولین بار میشنوند. در عین حال ۲۸ فیصد نظردهندگان عقیده دارند که مساعی روسیه و غرب در مبارزه با داعش باید مشترک باشند، ۸ فیصد گفته که روسیه با تروریستان باید مستقلانه مبارزه کند و ۱۵ فیصد گفته که روسیه نباید به هیچ وجه در این مبارزه شامل گردد.

در اطلاعیه فوند گفته شده: ؛ به این سوال ازاد که گروه تروریستی «دولت اسلامی» کدام کشورها را تهدید میکند، مردم روسیه قاعده تا پاسخ میدهند، همه و همه جهان (۱۶ فیصد). در جمله دول مشخص — ۱۱ فیصد روسیه، ۷ فیصد کشورهای اروپایی، و ۶ فیصد امریکا نام برده اند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала