رسانه های امریکایی سلاح روسی را قادر به نابودسازی داعش خوانده اند

© Sputnik / Sergey Povarov /  مراجعه به بانک تصاویر نیروی خاص روسیه
نیروی خاص روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نظر رسانه های امریکایی در باره سلاح روسی

روزنامه The National Interest نوشته، اگر روسیه در عملیات علیه «دولت اسلامی» شرکت ورزد، پس تروریستان با پرابلم های زیادی جدی مواجه خواهند شد. انها پنج سلاح روسی را نام می برده که به نظر انها، بصورت بنیادی بر جریان مبارزه با داعش اثر خواهد گذاشت.

Su-25
این قبل از همه طیاره Su-25، یکی از بهترین طیارات تهاجمی در جهان می باشد. این طیاره توسط راکت ها و بمب ها و همچنان توپ 30 ملی متری تجهیز شده که برای حمایت مستقیم هوایی مدنظر گرفته شده است.
در مقاله گفته شده: " طیاره Su-25 نسبت به طیاران Su-25 و Su-25 که حالا در جمله تسلیحات اردوی روسیه قرار دارند، برای حمایت نزدیک هوایی بسیار مناسب می باشد. در عملیات علیه داعش همین اکنون طیارات Su-25 نیروهای هوایی ایران و عراق استفاده میشوند، ولی طیارات تهاجمی روسی به خاطر موجودیت پیلوتان مجرب نیروی هوایی روسیه و خدمات بهتر تخنیکی بسیار موثرتر خواهند بود.

© Sputnik / Vladimir Astapkovichطیاره Su-25
طیاره Su-25 - اسپوتنیک افغانستان
طیاره Su-25

 

Mi-24
در مقاله گفته شده، موجودیت پیلوتان مجرب و خوب تربیه شده روسی در هلیکوپترهای Mi-24 همچنان برای داعش به مشکل جدی مبدل خواهند گشت. این هلیکوپتر که بنام «تانک پرنده» مسمی شده، نه تنها برای انتقال نیروها، بلکه حمایت اتشی مدنظر گرفته شده است. هلیکوپتر توسط بمب ها، راکت ها و ماشیندار 12،7 ملی متری تجهیز شده که میتواند بصورت موثر مواضع دفاعی و وسایط نقلیه دشمن را از بین ببرد.

© Sputnik / Pavel Lisitsynهلیکوپتر Mi-24
هلیکوپتر Mi-24 - اسپوتنیک افغانستان
هلیکوپتر Mi-24

 

زرهپوش 82А
قبلاً برخی رسانه ها راجع به ارسال زرهپوش های روسی 82А خبر داده بودند که قابلیت تحرک، دفاع و حمایت اتشی نیروهای پیاده را تامین میکنند. روزنامه The National Interest می نویسد، در این صورت داعش باید جداً نگران شود.

© Sputnik / Igor Zaremboزرهپوش 82А
زرهپوش 82А - اسپوتنیک افغانستان
زرهپوش 82А

طیارات بی پیلوت
طیارات بی پیلوت به یکی از مهمترین وسیله حمایت از نیروهای زمینی مبدل گشته اند. ایتلاف کشورهای غربی که با تروریستان مبارزه میکنند، به وسیله طیارات بی پیلوت معلومات اکتشافی راجع به مواضع افراد مسلح بدست می اورند، ولی اردوی سوریه چنین طیارات در اختیار ندارد. رونامه معتقد است، اگر روسیه در سوریه طیارات بی پیلوت خود را بکار برد، پس، ممکن، این به سهم قابل ملاحظه ان در مبارزه با «دولت اسلامی» مبدل گردد.

© Photo / Igor Generalov/Press Service of the Rostec Corporationطیارات بی پیلوت "چیراک"
طیارات بی پیلوت چیراک - اسپوتنیک افغانستان
طیارات بی پیلوت "چیراک"

 

نیروی خاص روسیه
برعلاوه این، یکی از «سلاح های» جدی را روزنامه امریکایی نیروی خاص روسیه می نامد که نسبت بسیاری عملیات خاطره انگیز شهرت دارد.

© Sputnik / Sergey Mamontovنیروی خاص روسیه
نیروی خاص روسیه - اسپوتنیک افغانستان
نیروی خاص روسیه

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала