مبارزه قوای هوایی روسیه با دولت اسلامی موثرتر از اقدام نیروی ائتلاف است

© AFP 2023 / Juan Barretoمبارزه قوای هوایی روسیه با دولت اسلامی موثرتر از اقدام نیروی ائتلاف است
مبارزه قوای هوایی روسیه با دولت اسلامی موثرتر از اقدام نیروی ائتلاف است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرگئی گونچاروف رئیس انجمن بین المللی متقاعدین ضد ترور"الفا" معتقد است، مشارکت قوای هوایی روسیه در عملیات نظامی علیه "دولت اسلامی" می تواند نتایج خیلی موثر تری نسبت به اقدامات نیروی هوایی ایالات متحده و دیگر کشورها داشته باشد.

پیش از این بشار اسد رئیس جمهور سوریه از روسیه درخواست کمک نظامی کرد. روز چهارشنبه، شورای فدراسیون به درخواست ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مجوز استفاده از نیروهای مسلح روسیه در خارج از کشور را صادر کرد. به گفته سرگئی ایوانوف رئیس دفتر ریاست جمهوری روسیه، موضوع استفاده از نیروی نظامی روسیه، فقط مربوط به قوای هوایی این کشور می باشد و صحبت در مورد استفاده از نیروی زمینی نمی باشد. آقای گونچاروف در مصاحبه ای با ریانوستی گفت: اشتراک نیروی نظامی در عملیات زمینی لازم نیست. من مطمئن هستم که عملیات هوایی ما موثر تری نسبت به آنچه ، امریکایی ها، فرانسوی ها و دیگر کشورها انجام دادند، باشد. پیلوت های ما ثابت ساختند و قادر اند مکان های مورد نظر را دقیق مورد هدف قرار دهند، نه آنکه مراسم های عروسی، تشییع جنازه که مورد حملات اشتباهی نیروهای ائتلاف صورت گرفته، باشد.

وی اشاره کرد، قوای هوایی روسیه تجربه انجام چنین عملیات هایی را دارد. مهم تر از این، استخبارات ما اطلاعات دقیقی را از حضور تروریست ها در مکان های مشخص برای انجام عملیات جمع آوری خواهد کرد. به گفته آقای ایوانوف، نمایندگان سنا از استفاده قوای هوایی در خارج از کشور حمایت کرد و روز چهار شنبه به تمام همکاران خود، از اتخاذ این تصمیم با خبر می کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала