وحشت دولت اسلامی از استفاده سلاح های قوای هوایی روسیه علیه آنها

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationوحشت دولت اسلامی از استفاده سلاح های قوای هوایی روسیه علیه آنها
وحشت دولت اسلامی از استفاده سلاح های قوای هوایی روسیه علیه آنها - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گروه تروریستی "دولت اسلامی" به عزای رهبرشان که در نتیجه حملات قوای هوایی روسیه کشته شد، نشتند.

ویدیویی از حملات قوای هوایی روسیه در رسانه های سوریه منتشر شده و اکنون واضع گردیده است که قوای هوایی روسیه دقیقا کجا و چی کسی را مورد هدف قرار میدهند. یکی از ضربات قوای هوایی روسیه پایگاه زیرزمینی تروریست های داعش را کاملا نابود ساخته است. به گفته یکی از شاهدان عینی ، یکی از راکت های قوای هوایی روسیه پناهگاه زیر زمینی داعش را که معمولا بسیاری از رهبران کلیدی تروریست ها در چنین پناهگاه هایی در کوه پنهان می شود، مورد هدف قرار داد و این راکت تنها یک دهانه ایی را ایجاد کرد و در بین آن منفجر شد. به گفته وی ما هیچ صدایی نشنیدیم و خوشبخانه در این حمله به فردغیر نظامی صدمه نرسیده است.

شب گذشته طیارات روسی هشت پرواز را به منظور نابودی داعش انجام داد و در نتیجه آن تعداد زیادی از انبار مهمات و مرکز فرماندهی شورشیان داعش نابود گردید. گروه تروریستی داعش از کشته شدن رهبر شان در حملات هوایی روسیه و هدف قرار دادن دقیق آنها بر پناهگاه شان به وحشت افتادند.
روسیه بار دیگر تاکید کرد، در حال حاضر قوای هوایی تنها مواضع تروریست های "دولت اسلامی" را در سوریه مورد هدف قرار میدهد و این اقدام کاملا براساس قوانین روسیه و بین المللی صورت می گیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала