اتحادیه اروپا درخواست پناهندگی 400 هزار مهاجر را رد کرد

© REUTERS / Marko Djuricaاتحادیه اروپا درخواست پناهندگی 400 هزار مهاجر را رد کرد
اتحادیه اروپا درخواست پناهندگی 400 هزار مهاجر را رد کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه "The Times " با استناد به برخی سندها مربوط به مهاجرین از اخراج مهاجرین از اروپا خبر داد، به گفته این منبع، اتحادیه اروپا قصد دارد، برنامه های کمکی خود را به برخی از کشورهای افریقایی که مهاجرین خود را دوباره نپذیرد، قطع می کند. همچنین در برنامه دیپورت مهاجرین، مهاجرینی از کشورهای لیبیا، سوریه و افغانستان نیز شامل می باشند.

براساس آژانس خبری "Frontex" بیش از 630 هزار مهاجر تا اخر ماه پستامبر وارد اروپا شدند. کمیسیون اتحادیه اروپا پیش از این اعلام کرد، که این بزرگترین هجوم مهاجرین از زمان جنگ جهانی دوم در جهان می باشد.

آژانس بین المللی مهاجرت اعلام کرد، تعداد مهاجرینی که از شرق میانه از طریق بحر و ایتالیا و یونان خود را به اروپا می رساندند، به 522 هزار نفر رسیده است.

لئونارد دویل ، سخنگوی سازمان بین المللی مهاجرت پیش از این بحران، به اتحادیه اروپا در مورد خطر مواجه با بحران مهاجرین هشدار داده بود. به گفته وی، ما خواستار اقدامات جدی برای جلوگیری از هجوم مهاجرین به اتحادیه اروپا شدیم.

به گفته این منبع، در حال حاضر درخواست پناهندگی حدود 400 هزار مهاجر رد شده است. علاوه بر این، برنامه ای برای اخراج این مهاجران غیر قانونی و حضور موقت آنها در کمپ های خاص به منظور جلوگیری از فرار آنها طرح شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала