خبر کشته شدن البغدادی

© East News / Balkis Pressابوبکر البغدادی
ابوبکر البغدادی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سایت خبری "انباء" هم به نقل از منابع عراقی تأکید کرد که بغدادی در کاروان حضور داشت و همه کسانی که در این کاروان بودند از جمله خلیفه داعش کشته شدند.

پس از اعلام حمله موفقیت آمیز قوای هوایی عراق به کاروان موترهای رهبر اصلی گروه تروریستی داعش ، برخی رسانه‌های عراقی خبرهایی کشته شدن "ابوبکر بغدادی" را منتشر کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، میدیا کمپنی جنگ عراق اعلام کرد، با وصف که سایت خبری "السرایا" اعلام کرده است که پس از عملیات هوائی امروز (یکشنبه) در ولایت الانبار ابوبکر بغدادی کشته شده است. هنوز خبری از سرنوشت "ابوبکر بغدادی" در دست نیست،

میدیا کمپنی جنگ عراق در بیانه‌ای تأکید کرد که این عملیات پس از دریافت اطلاعات دقیق توسط قوای هوائی انجام شد.

بر اساس این بیانیه، کاروان موترهای تیز رفتار بغدادی در حال حرکت به سوی منطقه "الکرابله" بود. قرار بود در این منطقه نشست سران داعش برگزار شود. قوائی هوایی عراق مقر داعش در این منطقه را نیز بمباران کرد. در این عملیات شمار قابل توجهی از رهبران داعش کشته شدند ولی میدیا کمپنی جنگ تأکید کرد که از سرنوشت بغدادی خبری ندارد.

ابوبکر بغدادی در مارچ گذشته نیز در جریان حملات هوایی به مقر او در ولایت الانبار به شدت مجروح شد، به صورتیکه پس از آن گروه داعش فردی به نام "ابو العلاء العفری" را به صورت مؤقت رهبر این گروه مقرر نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала