دسترسی استخبارات امریکا و بریتانیا به پیام های رد و بدل شده داعش در مورد بمب سازی شده در طیاره "А321"

© Photo / Emercom of Russia دسترسی استخبارات امریکا و بریتانیا به پیام های رد و بدل شده داعش در مورد بمب سازی شده در طیاره "А321"
دسترسی استخبارات امریکا و بریتانیا به پیام های رد و بدل شده داعش در مورد بمب سازی شده در طیاره А321 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسافران دیگر بگاژ خود را به طیاره نمیدهند

روزنامه " The Times" می نویسد: سازمان استخبارات آمریکا و بریتانیا در یک عملیات مشترک با استفاده از سیستم نظارت ماهواره ای توانستند، پیامی را که احتمال می رود مربوط به گروه تروریستی "دولت اسلامی " داعش باشد و در مورد جاسازی بمب در طیاره مسافربری " А321" است، رهگیری نماید.

براساس گزارش روزنامه Gazeta.ru، سازمان های ستخباراتی امریکا و برتیانیا پیام الکترونیکی که بین شبه نظامیان داعش در سوریه و شبه جزیزه سینا، جایی که طیاره روسی سقوط کرد، رد و بدل شده است، رهگیری نمودند. به گفته سازمان های استخباراتی این دو کشور، دستگاه انفجاری قبل از آمادگی طیاره به پرواز، در بگاز مسافران جاسازی شده بوده است. این روزنامه می نویسد: " مسافران به زودی شرم الشیخ را ترک می کنند و به آنها اجازه نخواهند داد تا بگاژ خود را به طیاره دهند، چرا که بگاژ آنها به خاطر افزایش تدابیر امنیتی به پرواز مخصوص دیگر تحویل داده می شود. این متن در پیام آنها ذکر شده است.

پیش از این، یک روزنامه بریتانوی دیگر گزارش داد، مامورین سازمان استخبارات بریتانیا پیام شورشیان داعش را در مورد آمادگی انفجار در طیاره مسافربری روسیه را بدست آوردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала