سفیر روسیه در صنعا: ایتلاف عربی در یمن بر محلات مسکونی شهر حملات انجام میدهند

© REUTERS / Mohamed al-Sayaghiیمن
یمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حملات ایتلاف عربی بر محلات مسکونی در یمن

ایتلاف عربی تحت رهبری عربستان سعودی اکثراً بر محلات مسکونی شهری در یمن ضربات وارد می سازد. این مطلب را ولادیمیر دیدوشکین سفیر ورسیه در صنعا در مصاحبه با خبرگزاری «ریا نووستی» اعلام داشت.

در یمن، جای که از یک طرف شورشیان شیعه حوثی از جنبش «انصارالله» و قطعات اردوی وفادار به علی عبدالله صالح رئیس جمهور اسبق و از طرف دیگر — نیروهای طرفدار عبدالربو منصور هادی رئیس جمهور فراری که از زمین و هوا نیروهای ایتلاف عربی تحت رهبری عربستان سعودی از انها حمایت میکنند، باهم درگیر نبرد اند، منازعه مسلحانه ادامه دارد.

دیدوشکین معلومات داد:" انها بر پایگاه های نظامی، قطعات اردو که در اتحاد با حوثیان قرار دارند، ضربات وارد می سازند، ولی، با تاسف، اکثراً بر محلات مسکونی شهر، خاصتاً خانه های مردم یمن، حملات انجام میدهند که از حوثیان طرفداری میکنند و یا به صالح رئیس جمهور اسبق وفادار می باشند. عملاً تمامی منازل انها ویران شده اند".

سفیر اظهار داشت که هنگام وارداوردن ضربات ایتلاف بر شهرها، قبل از همه، مردم ملکی صدمه می بینند، از همینرو، طبق معلومات سازمان ملل متحد، تعداد تلفات در بین مردم ملکی در یمن همین اکنون از 5 هزار نفر تجاوز کرده و بیش از 15 هزار نفر زخمی شده اند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала