زحمت از روسیه، موفقیت از امریکا

© Photo / Youtube/PBS NewsHourThe PBS shows footage of Russian airstrikes against ISIL targets, passing them off as US airstrikes
The PBS shows footage of Russian airstrikes against ISIL targets, passing them off as US airstrikes - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پخش کلیپی از حملات قوای هوایی روسیه در سوریه و نشان دادن موفقیت نیروهای نظامی امریکا در شبکه تلویزیون "پی بی اس".

شبکه تلویزیونی "PBS" امریکا در مرکز سوایی قرار گرفت. این سازمان غیر دولتی امریکا با پخش کردن فیلمی گرفته شده از کانال وزارت دفاع فدراسیون روسیه در یوتیوب، خواست تا نشان دهد، که چطور قوای هوایی امریکا با موفقیت با گروه تروریستی دولت اسلامی داعش مبارزه می کند.

خبرنگاران این شبکه در برنامه 19 نوامبر فیلمی که در آن منبع اصلی بودجه شبه نظامیان را — تولید و فروش نفت نشان میدهد، توضیح می دهند، نیروهای نظامی امریکا قصد دارند، این کانال مالی تروریست ها را قطع کند.

این خبرنگاران با اشاره به پنتاگون اضافه می کنند، در تاریخ 16 نوامبر طیاره های نظامی امریکا 116 نفتکش تروریست داعش را در سوریه نابود کرد. با این حال، کلیپی طیاره های نظامی روسیه که در حال از بین بردن بیش از پنج صد موتر سوخت و محصولات نفتی داعش می باشد، و توسط وزارت دفاع در تاریخ 18 در کانال این وزارت در یوتیوب منتشر شد، نشر می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала