رئیس جمهور پوتین: روسیه خیانت حلقه حاکم ترکیه را نمی بخشد

© Sputnik / Alexei Druzhininخیانت رهبری ترکیه قابل بخشش نیست
خیانت رهبری ترکیه قابل بخشش نیست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خیانت رهبری ترکیه قابل بخشش نیست

ملت ترکیه باید بداند که روسیه علامت مساوی بین ان و بخش حاکم ترکیه که با تروریستان همدست می باشد، نمی گذارد. این مطلب را رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در پیام خود عنوانی مجمع فدرالی روسیه اعلام داشت.

پوتین گفت:" مردم ترکیه — مهربان، زحمت کش و با استعداد است. ترکیه دوست قدیمی و مطمئین ماست. خاطرنشان می سازم: انها باید بدانند که ما علامت مساوی بین ان و بخش حاکم ترکیه نمی گذاریم".

پوتین، ضمن تبصره بر حادثه طیاره سو — 24 که نیروی هوایی ترکیه بالای خاک سوریه سقوط دادند، اظهار داشت که مقامات ترکیه مسوولیت مستقیم این کار بر دوش دارند".

رئیس جمهور در پیام خود عنوانی مجمع فدرالی روسیه گفت: "از ما عکس العمل عصبانی، دیوانه وار و خطرناک برای خود ما و برای تمام جهان که شاید، برای کدام اثرگذاری خارجی یا حتی برای استفاده انی سیاسی داخلی، محاسبه شده باشد، انتظار داشته نمی توانند".

پوتین در عین حال اعلام داشت: " ما این همدستی با تروریستان را فراموش نخواهیم کرد، همیشه خیانت را اخرین و شرم اورترین عمل محسوب میکردیم و میکنیم. بگذار این را انهایی در ترکیه بدانند، کسی که با دورویی سعی میکنند خود و عمل خود را تبرئه کنند و جنایات تروریستان را بپوشانند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала