داخل شدن پوتین به خانه های ایتالیایی ها

© Sputnik / Alexey Kudenkoولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین شخصیت درجه اول کشور ، اینبار به زبان ایتالوی حرف زد .

در کانال Rete 4 ایتالیا روز دوشنبه 7 دسامبر ، فلم مستند را نشان دادند که در باره ریس جمهور از طرف کانال 1 روسیه ساخته شده است. پیش نمایش فلم در روم با حضور داشت سفیر روسیه در ایتالیا ، سرگی رازوه و ریس کانسرن Medised فیدیلی کونفال اونیری صورت گرفت.
این فلم 90 دقیقه ای مراحل از زندگی ریس جمهور روسیه از سال 1999 تا بحران در سوریه را در بر می گیرد. بدون شک داستان از جنبه های پیچیده و جنجالی بخش های از زندگی سیاسی ریس جمهور ، مانند جنگ در چچن ، تراژدی در زیر دریایی کورسک ، حمله تروریستی در تئاتر ودبروفکا را در بر میگیرد. پوتین این بخش از تاریخ سیاسی کشور را ، از سخت ترین لحضات زندگی خود نامید.
با وجود انکه مطبوعات ایتالیا به شیوه بسیار منتقدانه به ریس جمهور روسیه مینگرد ، اما او در بین مردم عادی ایتالیا از محبوبیت خاص بر خوردار است. این فلم علاقمندی زیاد را نسبت به پوتین ، نه فقط به عنوان یک سیاستمدار بلکه به حیث یک فرد نشان میدهد.
قسمت زیاد این فلم را مصاحبه پوتین ، درسالن کاخ کرملین ، و بخش دیگر انرا ، مصاحبه با افراد نزدیک به ریس جمهور تشکیل میدهد. همچنان پوتین به صفت یک ورزشکار جودو ، تیر انداز ، اشتراک کننده در مسابقات هاکی و اشتراک در کلاس های درسی پیانو و زبان خارجی ، فلم مستند را کاملاً جالب ساخته است. این که از کدام زاویه به او نگاه کرد ، اما در حال حاصر پوتین یکی از چهره های مطرح در صحنه جهانی میباشد.
الکساندرو بانفی طی مصاحبه با اسپوتنیک ایتالیا گفت: " این نقش تاریخی را به او خداوند هدیه داده است ". ژورنالست که مشترکاً با فلم ساز کارلو گوله نسخه ایتالیایی از فلم " ریس جمهور" را برای نمایش اماده کرده است گفت: برای ما جالب بود ، تا برخی از نتایچ انتخابات ریاست جمهوری پوتین را از فاصله کوتا از دیدگاه خود او مشاهده کنیم. در حال حاضر شخصیت پوتین ، او را در کانون توجه در عرصه بین المللی قرار داده است ، که تا مردم هر روز سوال به ذهن شان خطور نکند که ، اقای پوتین چه کسی است.
ما باید نتایچ محسوس 16 سال حاکمیت او را نشان بدهیم. الکساندرو و بانفی اعترف میکنند که در حال حاضر مردم اروپا منشعب شده اند. مردم فکر میکنند که رهبران غرب اغلباً فرصت ها را از دست میدهند. به همین دلیل است که اکثراً مستحکم بودن ، قاطع بودن ، حرف های روشن بیان کردن ، و موضوع گیری روشن داشتن ، پوتین همه را به او مجذوب ساخته است.
زمانیکه نظام یک قطبی به چند قطبی گذار میکند ، به یک رهبر قوی ضرورت احساس میشود تا این انتقال را عملی نماید.
پوتین به جهان امید بخشیده است ، به ویژه به ان کشورهایی که قدرت کمتری دارند. او میتواند سیستم چند قطبی را احیا کند ، این همه برای ازادی و دموکراسی ضروری میباستد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала