نمایندگان پارلمان انگلستان میخواهند قتل عیسویان در سوریه نسل کشی شناخته شود

© Photo / Mgimelfarbانگلستان
انگلستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
درخواست نمایندگان پارلمان انگلیس در باره بررسی مساله قتل عیسویان در سوریه

بیش از 60 نماینده پارلمان انگلستان از صدراعظم دیوید کامرون در مورد اثرگذاری بر سازمان ملل متحد خواهش بعمل اورده، تا این سازمان بین المللی قتل و شکنجه عیسویان و همچنان پیروان اقلیت های مذهبی دیگر در سوریه و عراق را به مثابه نسل کشی به رسمیت بشناسد. در این باره سرویس روسی زبان بی بی سی خبر داده است.
در پای نامه که عنوانی کامرون ارسال شده، 66 نماینده مجلس تحتانی پارلمان انگلیس امضا نموده اند و در بین انها — سه اسقف انگلیسی، دانشمندان، حقوق دانان و غیره شامل می باشند.
انها میخواهند، تا صدراعظم انگلستان تمام نفوذ سیاسی خود را برای ان استفاده نماید، تا بصورت مشخص کلمه «نسل کشی» نسبت به اعمال تروریستان گروه «دولت اسلامی» استفاده شود.
انها به مثابه مثال قتل رهبران مذهبی، کشتارهای کتلوی، شکنجه ها، اختطاف ها به خاطر پرداخت غرامت یا بردگی جنسی، خشونت های منظم علیه دختران و زنان عیسوی و همچنان پیروان اقلیت های دیگر مذهبی از طرف افراد مسلح گروه تروریستی داعش یاداوری میکنند. برعلاوه این، به گفته انها، اسلامگرایان زمین ها و ملکیت های دیگر کلیسا ها را دزدی میکنند و مردم را به جبر به پذیرش اسلام مجبور می سازند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала