ناریندرا مودی: ولادیمیر پوتین ان شخصی نیست که یک چیز فکر میکند و چیزی دیگر میگوید

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر ملاقات ناریندرا مودی صدراعظم هند با رئیس جمهور ولادیمیر پوتین
ملاقات ناریندرا مودی صدراعظم هند با رئیس جمهور ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه همیشه دوست نزدیک هند بود

ناریندرا مودی صدراعظم هند در مصاحبه با تلویزیون «Vesti 24» راجع به مناسبات بین روسیه و هند معلومات داد و همچنان دیدگاه خود راجع به ولادیمیر پوتین رهبر روسیه در میان گذاشت. مودی خاطرنشان ساخت: " هنگام بحران یا زمانیکه ما اصلاً به دوستان نیاز داشتیم، روسیه همیشه در پهلوی ما قرار داشت. ما هیچگاهی به انتظار کشیدن و حدس زدن در این باره مجبور نشدیم که عکس العمل روسیه در باره این یا ان مساله چه خواهد بود، ما همیشه میدانستیم که او از ما پیشتیبانی خواهد کرد. بین ما همیشه اعتماد کامل وجود داشت، دارد و خواهد داشت".
به عقیده موصوف، از برکت این مشارکت ستراتیژیک دو کشور به سطح جدید دست یافته و توسعه ان ادامه دارد.
صدراعظم هند اظهار داشت: " این درست است که ما با رئیس جمهور پوتین خوب اشنا هستیم. تمام جهان او را به مثابه رهبر قوی و قاطع می شناسد و عمدتر از همه اینست که او میتواند دوستی کند، استعداد نادر خودگذری به خاطر دوست دارد. تعداد کمی توانایی این کار را دارا می باشند".
او افزود که فقط از برکت این نیرو ولادیمیر پوتین میتواند مناسبات اعتمادی با هر رهبر و هر کشور جهان برقرار نماید. مودی خاطرنشان ساخت که او و رئیس جمهور روسیه بر یک دیگر اعتماد دارند.
ناریندرا مودی معلومات داد: " یک خصوصیت دیگر او — علنیت است. این ان شخصی نیست که که یک چیز فکر میکند و چیزی دیگر میگوید. او چیزی که فکر میکند همان چیز را میگوید، برای او این بی تفاوت است که این مورد پسند کسی قرار میگرد یا نه".
صدراعظم هند افزود که کشور او همیشه روسیه را به مثابه دوست نزدیک تلقی میکرد و ولادیمیر پوتین به این دوستی انرژی و تحرک تازه بخشید.


 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала