حمله نژاد پرستانه به مسجدی در جزیره کورس فرانسه

عضو شوید
مسجدی در جزیره کورس در بحیره مدیترانه مورد حمله نژاد پرستانه قرار گرفت. جمعیت بزرگ در مقابل مسجد مسلمانان در جزیره کورس فرانسه تجمع نموده و به این عبادتگاه مسلمانان یورش بردند. حدود 600 تن پنجره های این مسجد را شکسته و چند جلد قرآن را آتش زدند.

اسلام هراسی از زمان حمله تروریستی بر مجله "چارلی ابدو" در فرانسه افزایش تهدیدات علیه مسلمانان تنها طی شش ماه گذشته 23 فیصد افزایش یافته است. این تهدیدات شامل خشونت علیه زنان و سوء استفاده از متعلمین می باشد.

به گفته سیسیل لورو تحلیلگر مسایل سیاسی، بدترین پیش بین ها در مورد گسترش احساسات ضد مسلمانان در فرانسه به حقیقت می پیوندد. به گفته وی، " واقعا جای تاسف است در کشوری که عنوان مفاهیمی چون عدالت جهانی، حقوق مدنی و آزادی معرفی شده است، اسلامی هراسی در آن افزایش یابد".

وی افزود: پس از حملات تروریستی پاریس، اسلام هراسی و احساسات ضد مسلمانان در این کشور افزایش یافته و روند زندگی عادی مسلمانان در فرانسه به پایان رسیده است. حمله نژاد پرستانه به مسجد در جزیره کورس این موضوع را ثابت می کند. بنابراین، پیش بینی های اولیه نشان میدهد، ظاهراً اوضاع از این وخیم تر نیز خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала