فورد موتر Google تولید خواهد کرد

© REUTERS / Googleفورد موتر Google تولید خواهد کرد
فورد موتر Google تولید خواهد کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمپنی های Google و Ford موسسه مشترک برای تولید موترهای با اداره اتومات ایجاد میکنند که میتوان به مثابه تاکسی استفاده کرد. در این باره Yahoo Autos به نقل از منابع خود خبر داده است.

به اساس معلومات سه منبع نشریه که با پلان های کمپنی اشنا هستند، رسماً در باره مشارکت کارپوریشن های امریکایی در ماه جنوری هنگام نمایشگاه Consumer Electronics Show (CES) در لاس ویگاس اعلام خواهد شد. طوریکه پیشبینی میشود، موافقت نامه خصوصیت اختصاصی نخواهد داشت و Google در اینده میتواند حمایت تولیدکنندگان دیگر را کسب نماید.

همکاری برای هردو کمپنی متقابلاً مفید است. کمپنی Ford طی سالیان زیادی با سیستم های خودی برای ساختن موترهای خودکار تجربه میکرد، ولی بدون کمک Google در عرصه طراحی بر موفقیت خاصی دست یافته نمی تواند.

سیستم جستجو به جز از نوت بوک تجربه تولید کدام چیز بزرگ ندارد و ایجاد ظرفیت های تولیدی برای ساختن موترها سرمایه گذاری بزرگ مطالبه میکند و سالها وقت خواهد گرفت.

قبلاً در سال 2015 سرگی برین یکی از بنیانگذاران Google اعلام داشته بود که کمپنی شریک تولیدی برای ساختن موتر دارای اداره اتومات جستجو میکند. در کمپنی عقیده دارند که گسترش موترهای مستقل در جلوگیری از 33 هزار حادثه ترافیکی با عواقب مرگبار تنها در امریکا جلوگیری خواهد کد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала