منبع: راکت نو بطور کامل امکانات اس – 400 را تحقق می بخشد

© Sputnik / Valeriy Melnikovدستگاه د افع اس - 400
دستگاه د افع اس - 400 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سیستم اس – 400 «تری اومف» اتشباری همزمان بر 36 هدف با شلیک نمودن 76 راکت بر انها را تامین میکند

راکت نو برد بیشتر برای مجتمع راکتی سیستم اس — 400 «تری اومف» که آزمایشات ان در مرحله نهایی قرار دارند، امکان تحقق کامل امکانات این سیستم را فراهم می سازد. در این باره یک منبع در مجتمع دفاعی — صنعتی به خبرگزاری «ریا نووستی» خبر داد.
منبع گفت:" آزمایشات راکت خاتمه می یابد. این راکت امکان تحقق کامل امکانات این سیستم را فراهم می سازد".
به گفته او، راکت "دورترین فاصله نابودسازی هدف را تامین میکند. این مجتمع عملاً توسط همه انواع راکت ها تجهیز خواهد شد که در وظایف تخنیکی — تاکتیکی تشریح شده اند.
تورن جنرال سرگی باباکوف قوماندان نیروهای راکتی مدافعه هوایی در باره آزمایشات دولتی راکت دارای برد بیشتر برای مجتمع اس — 400 در ماه جولای سال 2015 در مصاحبه با رادیوی «سرویس روسی اخبار» خبر داده بود. او در ان وقت ابراز اطمینان نموده بود که آزمایشات به زودی خاتمه خواهند یافت.
اس — 400 «تری اومف» مجتمع راکتی مدافعه هوایی برد متوسط و بیشتر نسل جدید می باشد. این سیستم برای دفاع عالی موثر از ضربات هوایی، راکت های ستراتیژیک، بالدار، تاکتیکی و اوپراتیفی — تاکتیکی، بالیستیکی و همچنان راکت های بالیستیکی برد متوسط در شرایط مقابله محاربوی و رادیوالکترونی در نظر گرفته شده است.
هرکدام مجتمع راکتی سیستم اس — 400 «تری اومف» اتشباری همزمان بر 36 هدف با شلیک نمودن 76 راکت بر انها را تامین میکند. این سیستم در سال 2007 جهت تسلیح نیروهای مسلح روسیه بکار گرفته شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала