پوتین و میدویدیف به کمیته پارالمپیک روسیه به مناسبت بیستمین سالگرد تبریک گفتند

© Sputnik / Sergey Guneevپوتین
پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیام تبرکیه به مناسبت 20 مین سالگرد کمیته پارالمپیک روسیه

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و صدراعظم روسیه دمیتری میدویدیف به کمیته پارالمپیک روسیه به مناسبت 20 مین سالگرد از روز تاسیس ان تبریک گفتند.
کمیته پارالمپیک روسیه در روز سه شنبه 20 مین سالگرد از روز تاسیس ان تجلیل میکند.
پوتین گفت: " طی سالهای گذشته کمیته پارالمپیک روسیه کار بزرگ و با اهمیت انجام داده و به دور اهداف و وظایف نجیبانه مردم باانرژی، مبتکر و انهایی که بی تفاوت نیستند، گردهم جمع نموده است. در انکشاف جنبش پاراالمپیک وطنی و جهانی سهم نهایت ارزنده ایفا نموده است". این مطلب را سایت رسمی کمیته پارالمپیک روسیه به نقل از رئیس جمهور منتشر ساخته است.
پوتین افزود: " ما برحق بر سپورتمینان — پاراالمپیک شما افتخار میکنیم که در جدی ترین و با مسوولیت ترین مسابقات پیوسته یکپارچگی تیم و خصوصیات برجسته رزمندگی از خود نشان میدهند و برحق بر نتائیج بسیار عالی دست می یابند. تا اندازه زیادی از برکت حرفوی بودن، جدیت و زحمتکشی انها که متوجه پیروزها می باشد — تیم ملی ما برحق یکی از قوی ترین تیم ها در جهان شمرده میشود".
میدویدیف اظهار داشت که 20 سال در خود حوادث خاطره انگیز، مربوط به تشکل و انکشاف جنبش پارالمپیک در روسیه جا داده اند". دستاوردهای تیم منتخب روسیه تا اندازه زیادی با ایجاد کمیته پارالمپیک مربوط می باشد که کار بزرگ در باره آمادگی قهرمانان نامی و تامین انها از نقطه نظر وسایل و تجهیزات لازم پیش می برد. از تطابق جسمانی و روانی انها مواظبت بعمل می ارود. از برکت جدیت و پیگیری شما سپورت پاراالمپیک امروز در روسیه در حال ترقی قرار دارد".
ولادیمیر لوکین رئیس کمیته پارالمپیک روسیه اظهار داشت که سپورت معلولین وسیله نیرومند توانبخشی جسمانی و روانی، تطابق اجتماعی و همگرایی در زندگی شمرده میشود".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала