اصول معاشرت با زنان در اروپا

© AP Photo / David Longstreathزنان
زنان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات بلجیم آداب معاشرت در برخورد با زنان را به پناهندگان میاموزند

Daily Mail خبر میدهد: مامورین بلجیم برای پناهندگان شرق نزدیک و افریقائ شمالی کتاب رهنمأ "اصول آداب معاشرت با زنان" را برای پناهندگان ترتیب نموده و تدریس میکنند. منجمله در رهنما آمده است که نباید دختران و خانمان را در جاده ها تعقیب کرد و یا در جریان اولین دیدار با دستان خود بدن آنها را لمس نمود.

مولفین اصول آداب معاشرت با زنان تذکر داده اند که معاشرت با زنان مقررات خاص ندارد. اما مرد های مهاجر نباید قبل از معرفت، به صحبت با زنان آغاز کنند. با زنان میتوان مودبانه نظر انداخت، اما نباید خیره شد، و به هیچ وجه نباید در مقابل آنها از نیروی فیزیکی استفاده کرد.

در رهنما تحریر گردیده است که در اروپا چند زن داشتن، زنا و یا عروسی اجباری، خشونت در مقابل فاحشه ها منع است. برعلاوه در قلمرو اتحادیه اورپا صبر و تحمل در مقابل همجنس گرائی نیز حکم فرما میباشد.

در اسناد فوق الذکر آماده است: "اگر زن در اروپا با لباس نیمه برهنه گشت و گذار میکند، این به آن مفهوم نیست که مرد را برای سکس جستجو دارد". بر علاوه مولفین این رهنما، بعضی از مقررات آداب معاشرت با زنان را برای مهاجرین تصویر کرده اند و در نشان داده شده که در کدام شرایط میتوان با زن احوال پرسی کرد و دست داد و در کدام صورت میتوان رخسار زن را بوسید.

قبلاً اخبار گردیده بود که تیو فرانکی وزیر امور مهاجرین بلجیم نارضایتی خود را مبنی بر تعرض مهاجرین بالای زنان در شب سال نو اظهار داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала