موتکو: جام دوستی فوتبال لغو می شود

© Fotolia / steevy84فوتبال
فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جام حذفی فوتبال کشورهای مستقل مشترک المنافع روز شنبه در سانکت پتربورگ به پایان می رسد

ویتالی موتکو وزیر سپورت روسیه اعلام کرد که مسابقات جام فوتبال از هدف اولیه خود کاملا دور شده و حضور جوانان در این مسابقات بی فایده است. جام حذفی فوتبال کشورهای مستقل مشترک المنافع روز شنبه در سانکت پتربورگ به پایان می رسد و احتمالا در آینده نزدیک شکل آن تغییر خواهد کرد.

موتکو همچنین می گوید که تیم ملی جوانان روسیه در روز 23 جنوری در مرحله نهایی آخرین مسابقه بر تیم مالداویا با نتیجه 4 بر 2 پیروز شدند. اولین بار این مسابقات در سال 1993 برگزار شد و هر ساله مسکو یا سانکت پتربورگ میزبان این مسابقات است.

موتکو در ادامه می گوید: در آینده این مسابقات یا به شکل جدیدی برگزار خواهد خواهد شد یا اینکه به طور کامل آن را لغو می کنیم. زیرا از هدف اصلی خود کاملا دور شده و حضور تیم جوانان دیگر اهمیت ندارد. بازیکنان اصلی در تیم های خود برای بازیهای فصل آماده می شوند و هیچ کلپ ی بازیکنان خود را برای بازی های قبل از فصل مرخص نمی کند. هدف از برگزاری این بازی ها، نوستالژی مسابقات قهرمانی اتحاد جماهیر شوروی بود. اما امروز این نوستالژی دیگر معنی ندارد و هر کدام از کشورهای شوروی سابق برنامه ها و کلوپ های مشخصی دارند و در زمان برگزاری بازی های حذفی گرفتاری های خود را دارند. در این شرایط برگزاری جام حذفی دیگر اهمیتی ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала