سی ای ای امریکا مهر محرمیت بر آرشیف نظارت بر بشقاب های پرنده را برداشته است

© Flickr / Keoni Cabralبشقاب پرنده
بشقاب پرنده - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رفع محرمیت بر آرشیف مواد مربوط به بشقاب های پرنده در امریکا

سی ای ای (سازمان مرکزی استخبارات) امریکا مهر محرمیت بر صدها سند که به بررسی مشاهدات بر بشقاب های پرنده در سراسر جهان، منجمله در جرمنی، کانگوی بلجیمی (مستعمره که تا سال 1960 وجود داشت) و اتحاد شوروی وقف شده، برداشته است. در این باره نشریه The Mirror خبر داده است.
اسناد بررسی های اداره را که به بشقاب های پرنده، تا سال 1978 وقف شده، نتیجه گیری میکنند. بخش اساسی اسناد آرشیفی به مشاهدات وقف شده که از اواخر سال های 1940 و سال های 1950 صورت گرفته اند. سیا اسناد را به دو گروپ، نظر به شک و تردیدها و خوشبینی ها نسبت به تعلق بشقاب های پرنده به مدنیت های غیرزمینی، تقسیم کرده است. در این باره лента.ру خبر داده است.
در اسناد مربوط به سال های بعد از 1952 راجع به بشقاب های پرنده خبر داده شده که در جرمنی، بالای خاک اسپانیه، در شمال افریقا و بالای معادن یورانیم در کانگوی بلجیمی دیده شده اند. سیا همچنان پروتوکول های کمیسیون های مختلف و راهنمای مفصل در باره نظارت بر بشقاب های پرنده را ارایه کرده است.
در هیچکدام از اسناده ارایه شده ثبوت های رابطه بشقاب های پرنده با موجودات سیارات دیگر ارایه نشده، چون اکثریت معلومات حاوی مواد ناکافی برای تحلیل علمی می باشند.
سیا نشر مواد محرم را به موسم نو "مواد محرم" وقف نموده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала