قانون جدید فاحشه گری

© AFP 2023 / VALERY HACHEفاحشه
فاحشه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فاحشه خانه های کوچک ناپدید خواهند شد.

به ابتکار  وزیر فدرال در خصوص مساله خانواده  مانوئل شِوِزیگ ،  در آلمان قانون جدید  فاحشه گری به تصویب رسید.  این قانون  مقررات فعالیت کارمندان این رشته را سخت تر می کند.  بر طبق این قانون  آپارتمان هایی  که بدین منظور مورد استفاده قرار می گیرند، باید دستشویی های  جداگانه برای  مشتریان داشته باشند  و  حتما از « کاندوم» آله دفاع از حمل گرفان هنگام مقاربت جنسی استفاده شود. بعلاوه کارمندان  این رشته باید  حتما  شغل خود را ثبت کنند.

 اما هستند کسانی که  به سودمندی  و اقتضاء این قانون  شک دارند. اوندین د ریوی یر سخنگوی  اتحادیه آلمانی «  خدمات اروتیک و سکسی» در این خصوص گفت:  متأسفانه این قانون تأثیر معکوس دارد.  این قانون، قانون  دفاع از فاحشه ها نامیده می شود،  اما در واقع قانون نظارت بر  فاحشه ها است و  مشکلات جدی را دراین عرصه ببار خواهد آورد.  بسیاری از « فاحشه ها»  از چارچوب کار قانونی خارج خواهند شد و  پولیس نمی تواند فعالیت آنها را کنترل کند.  به طور مثال، آنها  شکایت نامه  خود را در صورت شکنجه  و یا تجاوز  به اداره پولیس ارسال نخواهند کرد.  روند دریافت مجوز کار،   ساختار کنونی را بطور کامل از بین خواهد برد.

اوندین  د  ریوی یر،  در خصوص  این امر که این قانون مانع از کار چه تعداد از فاحشه ها خواهد شد گفت:  تمام فاحشه های  که از این بایت نگران هستند، نام های شان  را ثبت نخواهند کرد.  این موضوع ما را در انزوا قرار خواهد داد.  این قانون بر کار فاحشه خانه ها نظارت می کند. صاحبان این خانه ها  اطلاعات در باره فاحشه ها را  در اختیار ارگان های  مربوطه  خواهندگذاشت.  بعلاوه هر گونه اتحادیه  حرفه ای  فاحشه ها  باید به ثبت برسد.  در اینجا در رابطه با مقررات  ایجاد چنین خانه ای مشکلاتی بروز خواهد کرد.  بدین ترتیب  فاحشه ها یا  در  اقتصاد سایه باقی می مانند و یا  به تنهایی کار خواهند کرد و یا  در فاحشه خانه های بزرگی شامل خواهند شد  که قادرند  تمام مطالبات قانونی را  به انجام برسانند.  اگر این قانون به شکل کنونی  به اجرا گذاشته شود، تجارت کوچک  و فاحشه خانه های کوچک ناپدید خواهند شد. بدین ترتیب  بخش اعظم  جاهای خوب کار  و  تاسیسات این  رشته  از  دست می رود.   تمام  فاحشه ها به نوعی با این مسأله روبرو خواهند شد».

در این میان، در اطریش  کشور همسایه  تا کنون  معاینات طبی  برای فاحشه ها اجباری است.  این قانون  مشورت های طبی را درنظر می گیرد  که کارشناسان تأثیر آن را  معکوس  نامیدند.  در این رابطه باید گفت که ما به ایجاد شبکه  گسترده  مراکز  معاینه و مشورت های طبی  رایگان و مخفی ضرورت داریم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала