مشاهده شبح هولناک در مکتب

© AP Photo / Rafiq MaqboolIndia schoolgirls offer prayers for victims killed in a Taliban attack
India schoolgirls offer prayers for victims killed in a Taliban attack - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تقریباً 100 شاگرد مکتب شهادت دادند، شبح را در مکتب مشاهده کردند که می خواست آنها را به قتل برساند.

Mirror می نویسد: حادثه وحشتناک در یکی از مکاتب شهر تاراپوتویرو بوقوع پیوست. تقریباً 100 شاگرد بین سن 11-14 اظهار داشتند که شبح وحشتناک را در مکتب به چشمان خود دیده اند که سعی میورزید آنها را خفه کند. اکثر آنها در این جریان بیهوش شدند و یا از ترس به لرزه آمدند.

ژورنالست های امریکائی جنوبی در مورد این حادثه وحشتناک می نویسند که با عث تشنچ روحی شاگردان خورد سال مکتب گردیده است. اکثر انها در مورد یک واقعه صحبت کردند که شبح سیاه آنها را تعقیب نموده است و تا بسیار وقت از شوک ترس نمی توانستند به حال بیایند.

دکتوران و مقامات محلی تا کنون نتواستند علت بوجود آمدن شبح را تشخیص کنند. ممکن یکی از علت بوجود آمدن شبح- بیدار شدند روح شخص بد کار باشد، زیرا در جائی که مکتب اعمار گردیده است، قبلاً قبرستان بود که منجله اعضا گروپ های مافیا در آنجا دفن شده اند.

کسی هم میگوید: در جائیکه مکتب اعمار گردیده است، چند سال قبل از آن در انجا حمله تروریستی صورت گرفته بود و در جریان اعمار مکتب استخوان های انسان را کشف کردند. کارشناسان روانی میگویند که ممکن به همین علت در روز های اخیر شاگردان مکتب خود را روحاً ناراحت و متشنج حس میکنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала