واکنش منفی مردم در مقابل اشتراک افغانستان در مسابقات بین المللی روسیه

© Fotolia / steevy84فوتبال
فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این تیم بدون پرداخت کدام هزینه از سوی دولت روسیه عازم این مسابقات شده بود

تیم مینی فوتبال پیشکسوتان افغانستان جهت حضور در مسابقات بین المللی روسیه عازم این کشور شده بودند و با کسب مقام نایب قهرمانی به کشور بازگشتند. کرام الدین کریم رییس فدراسیون فوتبال افغانستان در نشست کسب مقام نایب قهرمانی را به اعضای تیم و هییت رهبری تبریک گفت و خاطر نشان ساخت که در این روزهای گذشته تبصره های متفاوتی روی تیم فوتبال پیشکسوتان صورت گرفته است که نباید صورت می گرفت مطبوعات عزیز باید در ابتدا در بخش های گوناگون معلومات کامل را کسب نموده و بعد از آن به نوشتن خبر بپردازند.
به گفته اقای کریم در فوتبال افغانستان هر تیم مصارف و هزینه های خاص خودش را داد در حالیکه تیم فوتبال پیشکسوتان بدون مصرف کردن کدام هزینه ای از طرف کشور میزبان عازم این مسابقات شده بود و در نهایت توانستند یک افتخار جدید را برای فوتبال کشور به ارمغان بیاورند.
به گزارش فدراسیون فوتبال افغانستان بکتاش سیاووش نماینده مردم در ولسی جرگه که در این سفر در کنار تیم فوتبال پیشکسوتان افغانستان بود یادآور شد که این تیم توانست با تمام مشکلات که سد راهش بود عازم این مسابقات شوند و مقام نایب قهرمانی را بدست آوردند.
به گفته وی کسانی که مخالف حضور تیم های مختلف فوتبال در مسابقات گوناگون هستند آنها مخالف برافراشته شدن بیرق و نواخته شدن سرود ملی این کشور می باشند که با شایعه پراکنی های خود فکر مردم را مغشوش می سازند.

فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
تیم فوتبال چهارده سال افغانستان مقام سوم را ازان خود کرد

تیم مینی فوتبال پیشکسوتان افغانستان یک هفته قبل با ترکیب ده بازیکن عازم شهر سواستوپل روسیه شدند. این تیم در گروه نخست با تیم های سواستوپل، آذربایجان و قزاقستان همگروه شده در بازی نخست سه بر صفر تیم سواستوپل را شکست داد. در بازی دوم با تیم آذربایجان به نتیجه تساوی دو بر دو دست یافت و در بازی آخر گروهی 6-1 از سد تیم قزاقستان گذشت و بنعوان تیم نخست گروه اول راهی مرحله نیمه نهایی شد. 
مهارت بالای دختران در فوتبال نمایشی - اسپوتنیک افغانستان
کلوپ ویدیو
مهارت بالای دختران در فوتبال نمایشیم

در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم قرغیزستان قهرمان دوره گذشته این مسابقات رفت که در وقت های قانونی به تساوی یک بر یک رسید و در ضربات پنالتی این تیم را شکست داده و راهی دیدار پایانی شد و در دیدار پایانی بازی را با نتیجه چهار بر سه به تیم مسکو واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی این مسابقات رسید. این تیم بدون پرداخت کدام هزینه از سوی دولت روسیه عازم این مسابقات شده بود و توانست بیرق زیبای افغانستان را به اهتزاز درآورد و توانست سرود ملی افغانستان را بنوازد. در حالیکه در این اواخر تعدادی از مخالفین فوتبال افغانستان در صفحات اجتماعی حرف و حدیث هایی در مورد این تیم زده بودند که کوتاه خاطر نشان میسازیم که هر تیم برای خود بودجه خاص و جداگانه دارد و تیم فوتبال پیشکسوتان بدون پرداخت هزینه عازم این مسابقات شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала