لاوروف: مسکو روابط با کوریایی جنوبی را در یک سطح جدید در نظر دارد

© Sputnik / Valeriy MelnikovМинистр иностранных дел РФ Сергей Лавров и министр иностранных дел Республики Корея Юн Бен Се в Москве
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров и министр иностранных дел Республики Корея Юн Бен Се в Москве - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه گفت:- "ما کوریایی جنوبی را به عنوان یکی از شرکای کلیدی در منطقه آسیا و اقیانوس آرام میدانیم".

یونگ زی بن وزیر امور خارجه جمهوری کوریایی جنوبی و سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در جریان یک جلسه در مسکو در مورد همکاری های سازنده با سئول و مسائل امنیتی در شبه جزیره کوریا با هم گفتگو کردند.

سرگئی لاوروف گفت:- "ما کوریای جنوبی را به عنوان یکی از شرکای کلیدی در منطقه آسیا و اقیانوس آرام میدانیم، لاوروف در ادامه سخنانش گفت، با وجود وضعیت دشوار بین المللی ما به حفظ ادامه همکاری های سازنده و امنیت در شبه جزیره کوریا اطمینان داریم".

وزیر امور خارجه به یاد آورد جلسه را که در آن رئیس جمهور دو کشور در نومبر 2015 با هم در تمام زمینه ها گفتگو کردند و مسائل روز را بررسی کردند.

لاوروف گفت:- "امروز فرصتی خوبی به دست آمده که بتوانیم روی این مسائل به توافق برسیم و روابط خود را در بالاترین سطح بر اساس اصول دوستی، حسن همجواری و  توسعه دوجانبه بنا نهیم".

لاوروف گفت: مسکو علاقمند روابط با کوریایی جنوبی در یک سطح جدید را در نظر دارد

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала