آژانس و رادیو سپوتنیک پارتنر بین المللی کنفرانس بین المللی اقتصادی هستند

© Sputnik / Konstantin Chalabov /  مراجعه به بانک تصاویر Radio Sputnik studio
Radio Sputnik studio - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آژانس اطلاعاتی و رادیو سپوتنیک پارتنر اطلاعاتی بین المللی 20 مین سالروز کنفرانس بین المللی اقتصادی شدند که از تاریخ 16 تا 18 جون 2016 در سانکت پتربورگ برگزار میشود.

در جریان روز های کنفرانس در پوستر های Sputnik (غرفه 1F پوستر 11 ای پی) استدیو رادیو فعال می یاشد که از طریق آن سیاستمدارن، کارشناسان و روئسای کمپنی های بزرگ و مشهور موضعات ویژه ارجندای کنفرانس را بررسی خواهند کرد. اخبار و اطلاعات مهم گردهمائی از طریق رژیم 7/24 در پارتال سپوتنیک به بیش از 30 زبان ترجمه و نشر میشود.

بر علاوه، آژانس سپوتنیک پارتنر اطلاعاتی مسابقات بزرگ رزمی مختلط Fight Nights بین فیودر امیلیانینکو سپوتمین افسانوی و مشهور روسیه و جهان در سپورت رزمی مختلط، و سپورتمین ثقیل وزن فابیو مالدونادو برازیلی میباشد که به تاریخ 17 جون در چوکات SPIEF دایر میشود. اخبار، تصاویر مسابقات، مصاحبه های سپورتمین ها از طریق سپوتنیک در سراسر جهان نشر میشود.

SPIEF — رویداد مهم و جالب جهانی در ساحه اقتصاد و تجارت میباشد.. در جریان ده سال، کنفرانس اقتصادی فوق الذکر به عرصه اساسی اقتصادی برای تماس نمایندگان حلقه های کاری و بررسی مشکلات اساسی اقتصادی میباشد که در محضر روسیه، بازار روبه انکشاف و در مجموع  در سراسر جهان مبدل شده است. بیشتر از 10000 نفر از روسیه و خارج در کنفرانس بین المللی اقتصادی پتربورگ شرکت میکنند که در بین ایشان روئسای و نخست وزیران کشور های روبه انکشاف ، روئسای کمپنی های بزرگ، همچنان کارشناسان مشهور جهانی از جمع نمایندگان علوم، رسانه ها و جامعه مدنی میباشد.

سپوتنیک (sputniknews.com) — آژانس خبری رادیوئی و از طریق نمایندگی های اطلاعاتی مولتی مدیا خود در ده ها کشور و به بیش از 30 زبان جهان نشرات دارد که از طریق سایت های اجتماعی نیز نشر و اخبار میگردد. اخبار سپوتنیک در طول 24 ساعت به زبان انگلیسی، غربی، هسپانیوی و چینائی نشرات دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала