گفت‌و‌گو وزیران امور خارجه آلمان، فرانسه، ایتالیا، بلژیک، لوکسمبورگ و هالند در باره روند خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا

© AFP 2023 / Emmanuel Dunandگفت‌و‌گو وزیران امور خارجه آلمان، فرانسه، ایتالیا، بلژیک، لوکسمبورگ و هالند در باره روند خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا.
گفت‌و‌گو وزیران امور خارجه آلمان، فرانسه، ایتالیا، بلژیک، لوکسمبورگ و هالند در باره روند خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریا نوستی خبر میدهد:دیدار6 عضو موسس اتحادیه اروپا در برلین، پایتخت آلمان برای نشان دادن واکنش نسبت به نتایج همه‌پرسی در بریتانیا برای خروج از این اتحادیهآغاز شد.

ریا نوستی خبر میدهد: دیدار6 عضو موسس اتحادیه اروپا در برلین، پایتخت آلمان برای نشان دادن واکنش نسبت به نتایج همه‌پرسی در بریتانیا برای خروج از این اتحادیه آغاز شد. موضوع اصلی این نشست نتیجه همه پرسی در انگلستان برای خروج ازاتحادیه اروپا خواهد بود.

وزیران خارجه 6 کشور یاد شده همچنین قرار است در باره راه‌های جلوگیری از خروج احتمالی سایر کشورها از این اتحادیه مذاکره کنند.

شماری از احزاب ملی‌گرا و پوپولیست در این اتحادیه از رای همه‌پرسی بریتانیا استقبال کرده و گفته‌اند چنین روندی را در کشورهای خود دنبال خواهند کرد.

بر اساس اطلاعات رسمی ، در خروج انگلستان از اتحادیه اروپا Brexit ،51,9 درصد اتباع رای داده است.

دیوید کامرون، نخست‌وزیر بریتانیا روز گذشته اعلام کرد که از سمت خود کناره‌گیری می‌کند و قرار است در ماه اکتوبر، نخست‌وزیر جدید این کشور انتخاب شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала