پدر و پسر 40 سال از بمباران امریکایی ها درجنگل پنهان بودند

© Fotolia / Kweberپدر و پسر 40 سال از بمباران امریکایی ها در جنگل پنهان بودند
پدر و پسر 40 سال از بمباران امریکایی ها در جنگل پنهان بودند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
International Business Times گزارش میدهد : یک مرد با پسرش بیش از چهل سال از بمباران امریکاییها درجنگلهای ویتنام پنهان بودند، به تمدن بازگشتند.

جنگ ویتنام در سالهای 1964-1975 ادامه داشت ،در آن زمان  در سال 1972"وان تخان" با پسرش "هوون لانگ"تحت بمباران قوای هوایی امریکاقرار گرفتند.

بمباران امریکایی ها روستا یی راکه انها زندگی میکردند کاملآ از بین برد و فامیل و افارب آنها تقریبآ همه کشته شدند.

بعد از آن "وان خان"پسر خود را گرفته به جنگل رفت و مدت چهل سال از مردم پنهان بود و فکر میکرد که جنگ هنوز ادامه دارد.روز نامه مینویسد:هونون تان گفت"حتی زمانیکه مردم در نزدیکی ما ظاهر میشدند ما کوشش میکردیم از آنها دور شده  به عمق جنگل میرفتیم.

چندی قبل مردی یکی از اعضای خانوده او راکه زنده مانده بود پیدا کرد که کوشش زیاد بخرچ داد تا آنها را به بازگشت به مردم معتقد سازد.اما آنها وقتی راضی شدند به روستا برگردند  که "وان تخان "به کمک طبی نیاز داشت.

پدر و پسر بسیار خوب زندگی در جنگل رااقتباس کرده آموخته بودند که چطور مواد غذایی را برای خود بدست آورند.با این حال وانگ لانگ کاملآ ازعصر حاضر دور مانده است و در عمر 42سالگی خود هیچ مفهومی از زمان ندارد و بزرگترین معجزه برای او آشنایی با برق بود. International Business Times.مینویسد:

در حال حاضر آنها در یکی از دهکده های ویتام زندگی میکنند.هوون لانگ توانست تا اندازه ای به زندگی مدرن عادت پیدا کند و در بخش کشاورزی مشغول است و قصد ازدواج را دارد.در گیری های مسلحانه مدت 14 سال طول کشید،از اواخر سال 1960 تا 30 اپریل 1975. در مدت هشت سال ایالات متحده امریکا مداخله نظامی مستقیم در جمهوری دموکراتیک ویتنام داشت. همچنان عملیات نظامی در مناطق مختلف در لاوس و کمبوجیا در گیر بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала