تهدید ناتو توسط مشاور پوتین

© Sputnik / Anton Denisovسرگی کاراگانوف رئیس فاکولته اقتصاد جهانی و سیاست جهانی مکتب عالی اقتصاد، رئیس افتخاری شورای سیاست خارجی و دفاعی فدراسیون روسیه
سرگی کاراگانوف رئیس فاکولته اقتصاد جهانی و سیاست جهانی مکتب عالی اقتصاد، رئیس افتخاری شورای سیاست خارجی و دفاعی فدراسیون روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرگئی الکساندرویچ کاراگانوف یکی از مشاوران پرنفوذ ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، ناتو را تهدید کرد.

ایرنا به نقل از اشپیگل چنین می نویسد، کاراگانوف با اشاره به برنامه های ناتو برای استقرار چهار هزار سرباز نظامی در مرزهای شرقی اروپا، این اقدام پیمان نظامی غرب را تحریک آمیز خواند.

وی گفت:- "سخنان برخی مقامات ناتو مبنی بر اینکه روسیه قصد حمله به بالتیک را دارد، احمقانه است. اما اگر بحرانی به وجود آید، تمام سلاح هایی که از سوی ناتو در شرق بالتیک مستقر شده است، نابود خواهد شد".

کاراگانوف تاکید کرد:- "روسیه هرگز در زمین خود دیگر جنگ نخواهد کرد و نمی گذارد که دشمن وارد سرزمین هایش شود. اگر ناتو یک حمله تهاجمی علیه یک قدرت اتمی یعنی روسیه کند، ما آنها را تنبیه خواهیم کرد".

مشاور پوتین ادامه داد:- "معتقدم رابطه کنونی روسیه با غرب همانند دهه 70 میلادی بسیار پرتنش است البته اروپا در حال حاضر قادر نیست خود را با چالش های دنیای جدید تطبیق دهد اما روسیه نسبت به گذشته باهوش تر، قوی تر و مصمم تر شده است".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала