جنگجویان اعلام کردند که برای گرفتن تمام شهر حلب عملیات را آغاز می کنند

© Sputnik / Mikhail VoskresenskiyСитуация в Алеппо
Ситуация в Алеппо - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه Conflict News متخصص در نظارت بر جنگ نظر به اعلامیه گروه اسلامگرای "جیش الفتح" که در شکستن شهر حلب شرکت داشت می نویسد، شبه نظامیان ما برای تسخیر تمام شهر حلب آمادگی میگیرند.

در اعلامیه آمده است:- "ما تا زمانی که تمام شهر حلب را نگرفته ایم و پرچم خود را بر ارگ حلب نصب نکرده ایم دست از مبارزه نمی کشیم".

جنگجویان به همه مسلمانان و مسیحیان که در بخش تحت کنترول ارتش دولت سوریه زندگی می کنند وعده داده اند که در امان می باشند، به استثنای کسانی که به دولت این کشور وابسته اند. علاوه بر این جیش الفتح" اعلام کرده است که یک راهرو بشر دوستانه برای سربازانی ارتش سوریه که می خواهند تسلیم شوند باز می کنیم.  

در این اعلامیه آمده است، در عملیات که برای گرفتن شهر حلب سازمان دهی شده است نه تنها گروه "جیش الفتح" شرکت دارد بلکه دیگر گروه های مخالف دولت نیز شرکت می کنند.

تنظیم شورشیان سوریه در حلب از اواسط ماه جولای آغاز شد از آن زمان تا هنوز آنها سعی کردند که به بخش شرقی این شهر که تحت کنترول نیروهای دولتی سوریه می باشد نفوذ کنند. نخستین پیروزی آنها در تاریخ 5 اگوست روز جمعه آغاز شد. اگر مخالفان بتوانند شهرک راموس را بگیرند آنها می توانند راه اصلی نیروهای دولتی را قطع کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала